Tjenare
Började kura när jag var 22-23 år . Körde testo 250-750 mg i veckan och slängde in lite orala winstrol och anadrol då och då ( ej kombinerat ) . Blastade och cruisade i ca 1,5 år . Gick av körde hcg innan pct på nolva och clomid i 6 veckor . Upplevde att jag återhämtade mig bra med libidon efter kuren konstigt nog och hade 13 mol testo uppmätt på blodprov ca 8 veckor efter pct.
Jag är nu 35 och har börjat kura igen då jag känner att jag stannat i utvecklingen på gymmet och vill ha en ren massa och köra en clean bulk . Vill ej dra åt mig för mycker uppmärksamhet med vätska osv därav preppvalen ..ligger nu på testo cyp 400 ew och tren ace 100 mg eod . Kickstarade med winstrol 50 mg i 5 veckor . Testot har jag legat på i 5 veckor och trenet i 1 vecka. Tanken är att köra testot i totalt 16 v och tren i 8 v sen blir det hcg i slutet av kuren och nolva och clomid som pct.
Till min fråga nu då . När jag var i tjugoårsåldern så var återhämtningen lätt för mig men nu är jag mycket äldre och har tankar på att förlänga kuren kanske köra som förr cruise och blast i 6 mån-1 år och sen gå av med hcg och pct .. men är lite orolig för hur återhämtningen blir när jag blivit mycket äldre . Någon som gjort liknande resa ?