2026-07-02, 10:30
Medlem
Tjenare

Började kura när jag var 22-23 år . Körde testo 250-750 mg i veckan och slängde in lite orala winstrol och anadrol då och då ( ej kombinerat ) . Blastade och cruisade i ca 1,5 år . Gick av körde hcg innan pct på nolva och clomid i 6 veckor . Upplevde att jag återhämtade mig bra med libidon efter kuren konstigt nog och hade 13 mol testo uppmätt på blodprov ca 8 veckor efter pct.

Jag är nu 35 och har börjat kura igen då jag känner att jag stannat i utvecklingen på gymmet och vill ha en ren massa och köra en clean bulk . Vill ej dra åt mig för mycker uppmärksamhet med vätska osv därav preppvalen ..ligger nu på testo cyp 400 ew och tren ace 100 mg eod . Kickstarade med winstrol 50 mg i 5 veckor . Testot har jag legat på i 5 veckor och trenet i 1 vecka. Tanken är att köra testot i totalt 16 v och tren i 8 v sen blir det hcg i slutet av kuren och nolva och clomid som pct.

Till min fråga nu då . När jag var i tjugoårsåldern så var återhämtningen lätt för mig men nu är jag mycket äldre och har tankar på att förlänga kuren kanske köra som förr cruise och blast i 6 mån-1 år och sen gå av med hcg och pct .. men är lite orolig för hur återhämtningen blir när jag blivit mycket äldre . Någon som gjort liknande resa ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in