2026-07-01, 20:31
Medlem
Tja!

Ligger med min väninna. Fick för mig att fota den ultimata creampien med henne. Vi tycker om att visa upp oss... Skulle mer än gärna visa en anal-creampie, men för tillfället är det vissa "förhinder"...

Hur lägger man satsen bäst för att få till en bra creampie?
Senast redigerad av -Abdullah- 2026-07-01 kl. 20:36.
Citera
2026-07-01, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Abdullah-
Tja!

Ligger med min väninna. Fick för mig att fota den ultimata creampien med henne. Vi tycker om att visa upp oss... Skulle mer än gärna visa en anal-creampie, men för tillfället är det vissa "förhinder"...

Ollonet ska vara precis innanför ringen.
Men du ska köra ett tag så hon blivit lite slapp.

Be henne bresa skinkorna maximalt när du drar ur penis efter du sprutat för maximal spread.
Be hon krysta röven några ggr.
Spruta inte på några dagar innan så trycket i pung är bra
Citera
2026-07-01, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demigurgen
Ollonet ska vara precis innanför ringen.
Men du ska köra ett tag så hon blivit lite slapp.

Be henne bresa skinkorna maximalt när du drar ur penis efter du sprutat för maximal spread.
Be hon krysta röven några ggr.
Spruta inte på några dagar innan så trycket i pung är bra
Tusen tack!

Ska försöka få till det!
Citera
2026-07-01, 20:57
Medlem
Citat:
Tusen tack!

Ska försöka få till det!

Var så god Abdullah.

Om du vill fördjupa dig i ämnet så finns de videor på de du eftersöker på diverse siter.
Citera
2026-07-01, 21:23
Medlem
Den ultimata är en dubbel creampie, alltså att det flödar sperma från både fitta och anal samtidigt. Och för att få till en ordentlig sats så knullar man länge med avbrutna sprut. För att sedan avsluta med ett jättesprut. Alternativt spruta flera gånger på rad. Men det är inte alla som klarar det.
Citat:
Tja!

Citera
2026-07-01, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
The ultimate is a double creampie, meaning that sperm flows from both the pussy and the anus at the same time. And to get a proper load, you fuck for a long time with interrupted ejaculations. Then finish with a huge squirt. Alternatively, squirt several times in a row. But not everyone can do it.
Thanks!

I'll try that next time
Citera
2026-07-01, 21:42
Medlem
Med de tjejer som jag kört avslut med anala creampies så har tjejen förberett sig med anal douche några gånger före. Tjejen känner sig mer bekväm då när det blir riktigt snuskigt.
Citat:
Thanks!

I'll try that next time
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här