2026-07-03, 22:59
Medlem
Hejar på alla lag om jag slipper religiösa eller politiska manifestationer, då går dom såklart bort.

- Alla lag som knäböjer åt olika vädersträck, gör korstecken eller hyllar sago-gudar går såklart bort. Religiösa och politiska tönterier kan fjantarna hålla på med hemma men inte här, jag vill se fotboll.

Kanske Norge, Argentina eller England
Citera
2026-07-04, 01:56
Medlem
FuckSwedens avatar
Jag hejar på lag med mestadels vita spelare.
Citera
2026-07-04, 10:58
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Så är det absolut inte, bast laget vinner ju inte alltid.
Inte alltid, men vinner du säg tre vm guld i din karriär så är det knappast pga tur
Citera
2026-07-04, 11:43
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Man må jo være realistisk også. Som vinner hejer jeg på Frankrike, da deres stjernegalleri på sitt beste viser oss fotball man knapt trodde
var mulig. Som medaljekandidat hejer jeg på 13.rankede Colombia, da jeg elsker deres sett å spille. De har Sveits i neste, og sen Argentina,
så det tror jeg er fullt mulig.

Både Sverige og Norge har tatt seg lengre enn deres ranking skulle tilsi, så vi har begge gjort jobbet. Håper på et mirakel mot Brasil selvsagt, men om vi spiller på vårt beste, og det blir et festfyrverkeri av en match i morgen som ender t.ex. 3-2 til Brasil, så er jeg allikevel mer
enn happy med dette VM.
Citera
2026-07-04, 11:55
Medlem
burialhexs avatar
såklart våra grannar i väst
Citera
2026-07-04, 12:16
Medlem
Tavastehuss avatar
Det får växa fram. Värka fram, rättare sagt. Tycker nästan varje match hittills är underhållande och någon favorit vill man inte ha.

Min ena dotter säger att vi i Norden hejar på varandra. Vet ej om det stämmer.
Citera
2026-07-04, 14:23
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus
Det får växa fram. Värka fram, rättare sagt. Tycker nästan varje match hittills är underhållande och någon favorit vill man inte ha.

Min ena dotter säger att vi i Norden hejar på varandra. Vet ej om det stämmer.
Det är kul när det går bra för nån underdog som tex Kap Verde. Synd att det sket sig för dem igår. Hoppas det är nån liten nation som går långt i turneringen, är tråkigt att heja på de större etablerade nationerna tycker jag. Hoppas på Paraguay ikväll iaf, men lär bli torsk ändå 🐟
Citera
2026-07-04, 14:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
såklart våra grannar i väst

Norge har tidigare vunnit fotbolls-VM, det är bara att fråga Anders Limpar; https://youtu.be/AbBfuQHO9NM?t=200
Citera
2026-07-04, 14:59
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayGuy
Norge har tidigare vunnit fotbolls-VM, det är bara att fråga Anders Limpar; https://youtu.be/AbBfuQHO9NM?t=200

i blåsningen där han skulle luras att han rest i tiden?
Citera
2026-07-04, 15:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
i blåsningen där han skulle luras att han rest i tiden?

Ja, ett av skämten de drog var att de sade att när han varit borta så hade Norge vunnit fotbolls-VM. Det vore roligt om de gjorde detta på riktigt.
Citera
2026-07-04, 15:21
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayGuy
Ja, ett av skämten de drog var att de sade att när han varit borta så hade Norge vunnit fotbolls-VM. Det vore roligt om de gjorde detta på riktigt.

ja o det skulle ju vara kul, har hååland en bra dag så kan norge släppa in 3 mål mot brassarna och ändå vinna.
Citera
2026-07-04, 15:29
Moderator
Allaballawallas avatar
Hejar inte på något land, men det skulle vara kul om det gick bra för Noreg så att även nordmennen kan få sig en riktig VM-sommar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in