2026-07-19, 17:32
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Missade Vingegaards krasch, det var ju jävligt trist för honom. Mot Pogacar hade han ingen chans, men goda möjligheter att bli tvåa totalt.

Han hade goda möjligheter att vinna etappen!!

Sluta kommentera saker du inte sett
Citera
2026-07-19, 17:37
Medlem
Jultrollets avatar
Någon som sett "Didi" (den hoppande djävulen i röd dräkt och treudd) i dag? Han brukar ju gilla sådana här etapper.
Citera
2026-07-19, 17:42
Medlem
TilleyHats avatar
Härligt Evenepoel!
Citera
2026-07-19, 17:43
Medlem
Grisbrottarens avatar
Pogacar gav bort segern till Remco i sina försök att få Del Toro att ta en etappseger igen. Han hade lätt kunnat slå belgaren om han utmanat honom tidigare på vägen upp.
Citera
2026-07-19, 17:44
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Han hade goda möjligheter att vinna etappen!!

Sluta kommentera saker du inte sett

Förtydligar: Vingegaard hade ingen chans att rubba Pogacar vad gäller totalsegern. För övrigt kommenterar jag givetvis precis vad fan jag vill.

Storartad etapp av Evenepoel.
Citera
2026-07-19, 17:44
Medlem
101.00 i odds på Remco och 67.00 i odds segrare sista 5 milen
Citera
2026-07-19, 17:45
Medlem
Pogacar är så schysst kille så han gav bort segern 🙌👍
Citera
2026-07-19, 17:51
Medlem
Jultrollets avatar
Roligt att höra att Aike Visbeek kommer tillbaka och kommenterar igen under tre dagar nästa vecka. Tyckte han var riktigt intressant att lyssna på.
Citera
2026-07-19, 19:07
Medlem
Månsans avatar
Jävla oskick att storma in hos hyggligt folk mitt i natten för dopingtest. Varför kan detta inte vänta till morgonen? Jonas var naturligtvis outsövd och därmed okoncentrerad pga den berövade nattvilan.
Citera
2026-07-19, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Pogacar gav bort segern till Remco i sina försök att få Del Toro att ta en etappseger igen. Han hade lätt kunnat slå belgaren om han utmanat honom tidigare på vägen upp.
Såg väl ut som han gav bort segern i största allmänhet. Försökte ju inte ens spurta förbi Remco. Lär vara hätska diskussioner på forum mellan fanboysen om han giftade eller inte. Kan vara lite kul underhållning någon gång.
Citera
2026-07-19, 20:32
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Förtydligar: Vingegaard hade ingen chans att rubba Pogacar vad gäller totalsegern. För övrigt kommenterar jag givetvis precis vad fan jag vill.

Storartad etapp av Evenepoel.

Det är du och Vacchi, hans glappkäft idag kostade Jonas ett nyckelben och touren och mig 30lax

Amatörer.
Citera
2026-07-19, 20:49
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Jävla oskick att storma in hos hyggligt folk mitt i natten för dopingtest. Varför kan detta inte vänta till morgonen? Jonas var naturligtvis outsövd och därmed okoncentrerad pga den berövade nattvilan.

Det är definitivt så.
Det kan inte vara så lätt att hålla den skärpa som krävs i ett 15 - 20 mils cykellopp när man bara får ett par timmars sömn. Lägg därtill att det inte handlar om något endagars. Så de där dopingkontrollanterna (eller rättare sagt de som basar över dem) får nog tänka till ett varv till innan de jagar upp elitidrottare mitt i nätterna! (Vad det nu ska vara nödvändigt för? Det borde ju för fasen räcka med att de har en kontrollant hängande över axeln hela tiden efter att de har vunnit?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in