2026-07-02, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av din.mats.i.skolan
Tja, det är kanske inte helt kört. Är fortfarande hyfsat ung, snart 39 (om 8 månader).

Kör bara!
Citera
2026-07-13, 08:40
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Hur blir sexlivet och relationer för män som blir skalliga innan 40 års åldern?

Är någon kvinna intresserad ens? Hur är livet på dejtingmarknaden för the bald guy? Singel och skallig?

Kvinna: Hur betraktar du skalle-Per?
Lyckligt gift sedan jag var 28 och aldrig ens tänkt på det. Numera rätt kal på ovansidan, och resten klipper jag själv kort på några få mm, aningen längre än skägget -- som väl får kompensera lite.

Är inte "på jakt" men det känns inte som att just håret är ett orosmoment om det nu ändå skulle bli aktuellt.
Citera
Igår, 09:52
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Som nån annan skrev så sitter inte storkuksauran i håret. Även om jag gillar bra hår på en man så finns det ju män som kan sporta skalligt huvud och fortfarande vara attraktiva. Är en man stor, välväxt och har bra skäggväxt så kan det vara en ganska nice och lite rough look. Rätt så sexigt om mannen har rätt utstrålning. Och fina ansiktsdrag.

Börjar man tappa håret så är det väl bara raka av det. Det är INTE fint med hårfäste som börjar uppe på hjässan och hår på sidorna. Sen fattar jag att man kanske vill hålla fast vid det lilla man har men näe. Ser ut som en clown som har en sjukdom. Det är så många faktorer som avgör om en man är attraktiv tycker jag. En liten, klen och skinntorr man med tunt hår/rakat huvud och skägglöst ansikte ser ut som en knappnål och det är inte så sexigt. Trist för de som ser ut så så klart, men det är inte ett utseende som tilltalar mig.

Den mannen hade inte varit så särskilt attraktiv även med kalufs heller, men högt hårfäste drar ju ner det ännu mer. Men sammanfattningsvis så finns det ju gott om skalliga män som går hem hos kvinnor. Det sitter liksom inte bara i håret.
Citera
Igår, 22:43
Medlem
Gå ut på valfritt shoppingcenter, betrakta alla par. Du kommer att se många män som liksom rakat bort det sista, ihop med en kvinna. Fundera vad de har som du inte har.. tro mig, "det" sitter inuti huvudet.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in