2026-06-30, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Jag tycker aldrig det är ok att blotta sig oavsett ålder. Men jag tycker det är värre när man gör det för barn.
Varför tycker du inte det? Vad är det med människokroppen som du finner så avskyvärt att du aldrig vill se den?
Citera
2026-06-30, 17:38
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Under "pride" i Seattle kan nakna män flera gånger ses dansa, samtidigt som barn är där och tittar.

https://www.foxnews.com/video/6399747263112

Man ser inga genitalier ? De är halvnakna. Och jag tror bestämt att t.o.m barn förstår att varje kropp har en viss nakenhetsgrad.

FOX har maskat jävligt konstigt , de har lagt blurr i könsområdet fastän ingen är naken där ? Förklara det , tack
Citera
2026-06-30, 17:39
Medlem
Citat:
Men de visar alltså inte upp sitt könsorgan som männen i prideparaden, så parallellen är irrelevant.

Har gått i åtskilliga pridetåg, och visst vissa tenderar vara lättklädda....tom visa rumpan och bröst ex. men tyvärr inte sett en enda kuk.

Tror kanske den sidan av saken är kraftigt överdrivet.
Citera
2026-06-30, 18:03
Medlem
Det är alltid stillöst att visa sig naken inför folk om man inte båda är med på det som till exempel när man bastar tillsammans. Jag tycker att det är bra att Pride fortsätter göra bort sig på det här osmakliga viset eftersom jag ogillar deras ständiga offermentalitet och deras krav på att vi andra ständigt ska bekräfta dem.
Citera
2026-06-30, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olcadan
Eftersom Fox News är känd för att ljuga och manipulera får man ta det med en nypa salt. Men oavsett är nakenhet i sig inte farligt för barn att se.

Vill man skydda barn ska man inte rösta på pedofiler som Trump.

Vart i videon ljuger fox news? man ser ju klart o tydligt att folket är nakna, eller har du en annan video som motbevisar?

Källa på att trump är en känd pedofil? har du video när han trycker på en minderåring?
Citera
2026-06-30, 18:32
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Fast snälla...tror du verkligen inte barn har sett sexscener, eller striptease scener en masse i div film eller på internet redan?
och är kunskapen om existensen av sex....eller åsynen av en dinglande snopp, THE THING som skadar barn tror du?

Hela detta försök att kladda pedofili på HBTQI är enormt tradigt och direkt enfaldigt homofobiskt.

Barn tar skada av att vuxna kränker dem sexuellt, på alla de vis som nu vuxna gör detta på och inte av att råka bese en Pride parad, med några vuxna utan kläder.
Överhuvudtaget inte det farliga för barn här i världen.

Det handlar att mången av dessa avarter inte skall normaliseras - barn skall inte sexualiseras eller i onödan utsättas för perversiteter. De kan få för sig att slika företeelser är ytterst normalt och det är väl slikt föräldrar och myndigheter är satta för att motverka? Att se folk med "gag balls" och lädermask, piskor, dildos, läderkläder med hål för arslet och brösten - är detta positivt för barn att se, menar du?

Att kladda pedofili är HBTQ-rörelsen med RFSU i spetsen, väldigt goda på att ordna själva, genom historien... Vad har hänt med devisen att det offentliga rummet ICKE skall sexualiseras - denna "slagdänga" var på tapeten för x antal år sedan men verkar totalt fallit i glömska. Men, det är bara konstnärer och HBTQ-vurmare och dess rörelse som är undantagna denna informella regel.
Citera
2026-06-30, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Det handlar att mången av dessa avarter inte skall normaliseras - barn skall inte sexualiseras eller i onödan utsättas för perversiteter. De kan få för sig att slika företeelser är ytterst normalt och det är väl slikt föräldrar och myndigheter är satta för att motverka? Att se folk med "gag balls" och lädermask, piskor, dildos, läderkläder med hål för arslet och brösten - är detta positivt för barn att se, menar du?

Att kladda pedofili är HBTQ-rörelsen med RFSU i spetsen, väldigt goda på att ordna själva, genom historien... Vad har hänt med devisen att det offentliga rummet ICKE skall sexualiseras - denna "slagdänga" var på tapeten för x antal år sedan men verkar totalt fallit i glömska. Men, det är bara konstnärer och HBTQ-vurmare och dess rörelse som är undantagna denna informella regel.

Homosexualitet är för länge sen fullständigt normaliserat. Transportera din skalle från medeltid till nutid tack.

Vi har mig veterligen aldrig sexualiserat några rum, utan människor.
Och de som allra mest ständigt sexualiserats har varit just kvinnor, och sen barn och möjligen sist män.

Men att kvinnor, avsett ålder ständigt utsätt för att sexualiseras av män, eller småflickor av vuxna män verkar inte ha varit några problem alls från ditt åsiktstillhörighet.

är först då det går använda mot HBTQI rörelsen eller feminism eller nått annat hatobjekt. som det hörs ett pip om "sexualisering" lustigt det där.
Citera
2026-06-30, 18:47
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi

Homosexualitet är för länge sen fullständigt normaliserat. Transportera din skalle från medeltid till nutid tack.

Vi har mig veterligen aldrig sexualiserat några rum, utan människor.
Och de som allra mest ständigt sexualiserats har varit just kvinnor, och sen barn och möjligen sist män.

Men att kvinnor, avsett ålder ständigt utsätt för att sexualiseras av män, eller småflickor av vuxna män verkar inte ha varit några problem alls från ditt åsiktstillhörighet.

är först då det går använda mot HBTQI rörelsen eller feminism eller nått annat hatobjekt. som det hörs ett pip om "sexualisering" lustigt det där.

Herregud - har du levt under en sten de senaste decennierna? Gayrörelsen har i princip alltid gjort det mesta rätt och i mina ögon har jag aldrig sett ett problem med denna - det är HBTQ-rörelsen som inte ens många bögar tål, som är problemet - eller, anser du att HBTQ-rörelsen bara bör eller för närvarande innefattar enkom homosexuella? Ser att du "missade" att kommentera sexualiseringen av det offentliga rummet...

Nej, nu skall jag se på fotboll och dricka mig full - återkommer...
Citera
2026-06-30, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Herregud - har du levt under en sten de senaste decennierna? Gayrörelsen har i princip alltid gjort det mesta rätt och i mina ögon har jag aldrig sett ett problem med denna - det är HBTQ-rörelsen som inte ens många bögar tål, som är problemet - eller, anser du att HBTQ-rörelsen bara bör eller för närvarande innefattar enkom homosexuella? Ser att du "missade" att kommentera sexualiseringen av det offentliga rummet...

Nej, nu skall jag se på fotboll och dricka mig full - återkommer...

Vet du vad H:et står för i HBTQI?
Citera
2026-06-30, 19:09
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Under "pride" i Seattle kan nakna män flera gånger ses dansa, samtidigt som barn är där och tittar.

Seattle är en vänsterstad och betydligt mer progressiv än Sverige och Stockholm.

Är den här företeelsen ett tecken på att Seattle kommit längre inom hbtq-rättigheter och är mer toleranta än Sverige?

Kommer vi få se mer av den här typen av firande även i Sverige?

Kan detta vara kopplat till kritik rörelsen ibland får?

https://www.foxnews.com/video/6399747263112
Ett bögpar våldtog ju sin adopterade son till döds. Är du förvånad?
Citera
2026-06-30, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olcadan
Eftersom Fox News är känd för att ljuga och manipulera får man ta det med en nypa salt. Men oavsett är nakenhet i sig inte farligt för barn att se.

Vill man skydda barn ska man inte rösta på pedofiler som Trump.

Tror det finns ett ord med betydelse för din åsikt och den är inte vettig på ngt sätt
Citera
2026-06-30, 19:32
Medlem
Hemska bilder från Pride-paraden.

Män som idkar oralsex på ett flak. Groteskt att göra det inför småbarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in