2026-09-16, 12:41
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Jag har besvarat iaf fem av dina PM, dock har jag inte svarat på alla eftersom jag inte anser att det är lönt att besvara PM som dessa:

Vill du diskutera en avstängning för alternativa konton går det bra att skicka PM och fråga om det.
Ja för jag blir sexuellt påhoppad av en bög i både trådarna och i PM som du och den andra mod jag skrev till skiter totalt i mig.

Det är ju taget ur sitt sammanhang när du inte har hela diskussionen. Du är ju en feg fitta. Det är ju fakta. Det här var ytterligare ett bevis på det att du inte skickar all kontext och att du skriver ut PM här i en tråd.

Fast jag blev ju avstängd för ohörsamhet!? Hur ska ni ha det?
2026-09-16, 12:53
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Mellan maj och juli fick du 5 unika (inga dubletter bland dessa) unika varningar av 3 olika moderatorer.

I juli stängdes du alltså av för ohörsamhet. Även om det var easydan som stod för avstängningen, är den ett resultat av en omröstning i moderatorskollegiet. Jag tittade igenom varningarna nu igen, och det ser inte ut att vara något konstigt med dessa. Du är helt klart ohörsam. Vilket ju är tydligt även i denna tråd. Du verkar inte vilja förstå varför du blir varnad och tar det personligt. Jag råder dig att försöka läsa vad flera användare och kollegor skrivit till dig.
Fast du vet ju inte vilket vidrigt as easy_dan varit mot mig under flera år med andra konton som jag inte har kvar. Har ett där mitt google mail är full så kan inte logga in på den och ett som pågått under flera år med trakasserier från easy_dan där han ger mig varning men inte någon annan som är mer off topic och hon har till och med där erkänt att det är för hon är en bitter bajare. Skriver man nåt negativt om bajen=varning . Men kan inte logga in på det kontot. Men det här har pågått i 10år.

Ja jag tar det personligt när varenda inlägg jag skriver om fotboll blir citerat med "bög" eller liknande och att den användaren tillåts fortsätta och att easy_dan bettet sig som en kärring mot mig under flera år.
2026-09-16, 13:32
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Ja för jag blir sexuellt påhoppad av en bög i både trådarna och i PM som du och den andra mod jag skrev till skiter totalt i mig.

Det är ju taget ur sitt sammanhang när du inte har hela diskussionen. Du är ju en feg fitta. Det är ju fakta. Det här var ytterligare ett bevis på det att du inte skickar all kontext och att du skriver ut PM här i en tråd.

Fast jag blev ju avstängd för ohörsamhet!? Hur ska ni ha det?

Visst här har du hela diskussionen så det inte är taget ur sitt sammanhang. Eftersom din kritik är att jag inte svarar på dina PM så vill jag bara belysa vad det är jag inte svarar på.

Citat:
Citat:
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: VM 2026 - Semifinal: England - Argentina 15/7 21:00
Citat:
Hoppas varenda "palistinier" (som ju egentligen inte ens är ett folk) dör en långsam och plågsam död. Men man kan inte vara nazist och sinosit på samma gång. Punkt slut. Oavsett vad din hjärndöda hjärna säger.

Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk
Nu får du fan skärpa dig din småsinta äckliga fitta. Är du sån jävla förlorade att du tycker du är cool som är mod?

Du har redan erkänt till mig att du är en fitta och horunge. Dra åt helvete fega fitta. Kan skicka min address så kan vi ses din fega horunge.

Du blev avstängd för ohörsamhet ja, och sedan som du själv skrev avstängd för missbruk av alternativa konton. Du är välkommen att skicka PM om du har frågor om den avstängningen.
2026-09-16, 16:20
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Som sagt så är det den moderatorn som är problemet. easy_dan tar tydligt ställning mot mig. Att moderatorna tillsammans bestämmer är en helt annan sak.

Det är inte alls en annan sak.

Om easy_dan raderar ett inlägg för dig så ser ändå alla andra moderatorer det raderade inlägget. En radering kan alltså inte göras med någon personlig agenda utan att det uppmärksammas.

Om easy_dan ger dig en varning så kontrolleras den av alla andra moderatorer vid en ohörsamhetsomröstning. Är det då en varning som övriga moderatorer inte håller med om så plockas den bort. Personlig agenda är därför inte heller här möjlig.

Kort sagt - easy_dan kan inte ta ställning mot dig utan att det noteras av andra moderatorer.
2026-09-16, 19:49
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det är inte alls en annan sak.

Om easy_dan raderar ett inlägg för dig så ser ändå alla andra moderatorer det raderade inlägget. En radering kan alltså inte göras med någon personlig agenda utan att det uppmärksammas.

Om easy_dan ger dig en varning så kontrolleras den av alla andra moderatorer vid en ohörsamhetsomröstning. Är det då en varning som övriga moderatorer inte håller med om så plockas den bort. Personlig agenda är därför inte heller här möjlig.

Kort sagt - easy_dan kan inte ta ställning mot dig utan att det noteras av andra moderatorer.
Jo men om jag aldrig skulle få en varning från början... Tänk efter lite.

Citat:
Visst här har du hela diskussionen så det inte är taget ur sitt sammanhang. Eftersom din kritik är att jag inte svarar på dina PM så vill jag bara belysa vad det är jag inte svarar på.

Du blev avstängd för ohörsamhet ja, och sedan som du själv skrev avstängd för missbruk av alternativa konton. Du är välkommen att skicka PM om du har frågor om den avstängningen.
Varför ska jag skicka PM till dig? Du lägger ju ut här för du är en jävla fitta och tar inte ens med hela diskussionen Jag har varit avstängd en gång. Inte två
Senast redigerad av Tearsinrain 2026-09-16 kl. 19:52.
2026-09-16, 22:44
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Jo men om jag aldrig skulle få en varning från början... Tänk efter lite.

Varför ska jag skicka PM till dig? Du lägger ju ut här för du är en jävla fitta och tar inte ens med hela diskussionen Jag har varit avstängd en gång. Inte två

Du har varit avstängd 2 gånger på varandra och om du vill diskutera 1,07 så får du vända dig till valfri admin. Det är inget vi kan diskutera i den här tråden.
2026-09-16, 22:46
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Fast du vet ju inte vilket vidrigt as easy_dan varit mot mig under flera år med andra konton som jag inte har kvar. Har ett där mitt google mail är full så kan inte logga in på den och ett som pågått under flera år med trakasserier från easy_dan där han ger mig varning men inte någon annan som är mer off topic och hon har till och med där erkänt att det är för hon är en bitter bajare. Skriver man nåt negativt om bajen=varning . Men kan inte logga in på det kontot. Men det här har pågått i 10år.

Ja jag tar det personligt när varenda inlägg jag skriver om fotboll blir citerat med "bög" eller liknande och att den användaren tillåts fortsätta och att easy_dan bettet sig som en kärring mot mig under flera år.

Invektiv så länge man håller sig till topic är tillåtet. Du kan rapportera dessa inlägg och scrolla. Får du PM kan även dessa rapporteras.
2026-09-17, 15:39
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Du har varit avstängd 2 gånger på varandra och om du vill diskutera 1,07 så får du vända dig till valfri admin. Det är inget vi kan diskutera i den här tråden.
Den admin jag har kontaktat vill ju inte besvara PM utan tycker det är roligare att posta det här från när jag blivit sur och struntar i att posta hela konversationen. Om vi inte kan diskutera det i tråden varför gör denna admin det då? Du säger till fel person
Citat:
Invektiv så länge man håller sig till topic är tillåtet. Du kan rapportera dessa inlägg och scrolla. Får du PM kan även dessa rapporteras.
Det där har jag redan skrivit om tidigare i tråden.
2026-09-17, 22:56
Medlem
Citat:

Kan på sätt och vis förstå din frustration, men du får göra som de flesta och det är att rapportera inlägg som är OT.

Om man får tipsa dig.
Du kan ju uttrycka dig så höj nivån ett snäpp även i matchtrådarna, skriv ett pm. till berörd moderator och gräv ner stridsyxan.
2026-09-18, 16:18
Medlem
Tearsinrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tourskate
Kan på sätt och vis förstå din frustration, men du får göra som de flesta och det är att rapportera inlägg som är OT.

Om man får tipsa dig.
Du kan ju uttrycka dig så höj nivån ett snäpp även i matchtrådarna, skriv ett pm. till berörd moderator och gräv ner stridsyxan.
Det går inte ens att skriva i fotboll för mig för samma person är på mig VARJE GÅNG och det låter mods fortsätta.

Jag har anmält nära hundratals inlägg från den användaren men det fortsätter. Mods slutar svara på mina PM. Varken easy_dan, vf eller Ancistrus (har inte svarat alls). Det enda svar jag fått är typ "Jaha, vad ska vi göra?" och "vi kan inte kommentera andra användare" och när jag besvarat om de tycker det är ok att jag blir trakasserad så får jag inte ens ett svar på om de tycker det eller inte.
Senast redigerad av Tearsinrain 2026-09-18 kl. 16:24.
2026-09-19, 09:53
Administrator
admins avatar
Jag har granskat inläggen som resulterade i varning pga att de är off-topic (det är flera inlägg), och är förvånad över att du startar denna tråd. Inläggen är uppenbart off-topic, och varningarna var korrekta. Att du inte håller dig till ämnet och börjar diskutera helt andra ämnen (som uppenbart saknar relation till ämnet som diskuteras) är inte moderatorns fel. Stänger denna tråd efter detta inlägg, då jag anser att varningarna varit korrekta.

admin
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in