Citat:
Ursprungligen postat av
Tearsinrain
Och vilka har jag postat mindre än 50 inlägg i Varför undviker du att räkna med dem? För att det inte passar ditt narrativ och att jag då skulle ha betydligt lägre än 52% (vilket för övrigt är mindre än 60%) Trodde inte matchprat räknades till inlägg, då har ni ändrat. Jag har inte 3624 inlägg.
Jag tog inte med dem för att skära ner på spammet. Det blir en väldigt lång lista, men jag räknade samman samtliga oraderade inlägg, alltså inklusive alla de forumdelar där du har <50 inlägg.
Anledningen till att din
post count skiljer sig från siffran ovan är, som du noterar, mycket riktigt att t.ex. Matchprat inte räknas in i
post count. Däremot så är det ju fortfarande inlägg du postat, och som du kan få varningar för. Och då det är den forumdel du med massiv marginal postat klart flest inlägg i så är det ju inte så konstigt att det är där du åkt på varningar.
Gällande fördelningen varningar/inlägg; Eftersom du har fått 5 varningar så är det omöjligt för en enskild moderator att ha delat ut en andel som är annan än de diskreta stegen 0, 20, 40, 60, 80 eller 100%. Av dessa är 60 den som ligger närmast 52, så Ancistrus tidigare observation stämmer rätt bra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tearsinrain
Och varför svarar inte lögnaren och någon helt annan moderator? Är ju tydligt att ni gaddar ihop er och håller varandra om ryggen "easy_dan är vettig" klart en annan moderator skriver det om en annan moderator. Varför vågar inte easy_dan svara på en enda fråga och varför tillåts hon stänga av mig utan anledning?
Kanske för det är natt och normalt folk ligger och sover.