Citat:
Citat:
Citat:
Din best bet är en sk social engineering attack. Be en manlig polare ringa dit, säga att han va den där den dagen o fråga om han kan få kvittot skickat till sin mejl eller nått och fråga vilken av hans mejl dom har under hans namn, förutsatt att du vet vad han heter. Där skulle nog jag börja.
Citat:
Citat:
Citat:
Jag träffade honom utomlands. Allt jag vet om honom är ett förnamn och vilken delstat i USA han bor i. Det är alltså rätt hopplöst att försöka hitta honom på något annat sätt...
Jag har mejlat till stället vi träffades på. Först frågade jag om de kunde kolla om han hade en bokning och jag isf kunde skicka ett meddelande via dem. De svarade att de inte kunde bekräfta om någon bokat nått och hänvisade till deras "privacy policy". Då skrev jag att de inte behövde bekräfta något alls kring om det fanns en sådan bokning, men att de gärna fick skicka mina kontaktuppgifter till honom om de hittade bokningen. Skrev också att de inte behövde svara på mitt mejl för att verkligen understryka att de kunde följa sin "privacy policy" genom mitt förslag.
Så nu har jag varken fått något svar från stället eller hört något från honom. Men det visar sig att jag att jag inte kan hantera ett sådant limboläge...därav min desperata fråga om ifall det på något sätt går att hacka deras bokningssystem, haha.
Jag funderar på att mejla igen och fråga om de åtminstone kan svara på om de INTE hittade bokningen. Då kan jag förhoppningsvis släppa detta. Men de är väl ganska trötta på mig vid det här laget och misstänker att jag är en komplett galning.
Angående om han skulle tycka att det var konstigt att jag hörde av mig så var min förhoppning att han skulle bli smickrad över att jag försöker få tag på honom eftersom han var väldigt insisterande på att han ville ses igen...men där kanske ni män kan väga in vad ni blir smickrade över eller inte.