2026-07-14, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenjoe123
Tro mig, jag vet. Jag ser fram emot att ta del av utfallet.

När du skriver att du ”hoppas” att jag får svar, så är det väldigt uppenbart att du inte vet hur rättsvårdande myndigheter fungerar. Om du själv någon gång begärt ut offentliga handlingar från en myndighet utan att ens få ett svar så hoppas jag att du har anmält detta.
Citera
2026-07-14, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av betraktare92
Ja. Det blir intressant att se hur Bjurfors agerar här vid en friande dom i HR. Även om D inte då är dömd så finns det svart på vitt att han har en ganska förkastlig kvinnosyn. Går det emot Bjurfors värderingar? Det kommer are visa sig tydligt på hur de väljer att agera.

Just Bjurfors värkar ej va så brydda gällande just "förkastlig kvinnosyn". I K*lmar värvades en mäklare som fick sparken från en annan byrå för att sexuellt ofredandet av en 15 åring flicka på en stor fest och dessutom frågat ytterligare småkex om sex på privata visningar
Citera
2026-07-14, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoti1
Just Bjurfors värkar ej va så brydda gällande just "förkastlig kvinnosyn". I K*lmar värvades en mäklare som fick sparken från en annan byrå för att sexuellt ofredandet av en 15 åring flicka på en stor fest och dessutom frågat ytterligare småkex om sex på privata visningar

Dummaste jag hört. Som verksam i branschen vill jag påstå att Bjurfors är topp 2 bland de seriösaste mäklarkedjorna vi har.
Citera
2026-07-14, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Dummaste jag hört. Som verksam i branschen vill jag påstå att Bjurfors är topp 2 bland de seriösaste mäklarkedjorna vi har.

Kanske är det så men just jepparna i K*lmar verkar var på Båstadspåret
Citera
2026-07-14, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoti1

Vad kan du visa för att backa upp ditt påstående? Lägg upp domen gällande det sexuella ofredandet på 15-åringen, tack. Förutsätter att du har den med tanke på din säkerhet i ditt påstående.
Citera
2026-07-15, 17:09
Medlem
cryptoburgers avatar
Följer!
Känns som det är väldigt många lösa skott utan källa. Allt utan källa eller dom anses oseriöst och inte trovärdigt.

Citat:
Ursprungligen postat av betraktare92
Vad kan du visa för att backa upp ditt påstående? Lägg upp domen gällande det sexuella ofredandet på 15-åringen, tack. Förutsätter att du har den med tanke på din säkerhet i ditt påstående.
Citera
2026-07-20, 17:08
Medlem
Fått svar från Polisen nu. Med hänvisning till sekretesslagen lämnas ingen information ut om huruvida det finns eller inte finns någon polisanmälan mot Boråsmäklaren. Så det blir för den som från början gjorde påståendet att ta fram något som styrker det som påstods.
Citera
2026-07-25, 15:09
Medlem
Nyfikenpalasts avatar
"Lär känna Daniel Adelsson – en av Sveriges bästa mäklare"

https://bovision.se/inspiration/laer-kaenna-daniel-adelsson-en-av-sveriges-baesta-maeklare
Citera
2026-07-25, 15:12
Medlem
Nyfikenpalasts avatar
Mölndal Posten

"Så blev Daniel Adelsson en av Sveriges främsta mäklare"
https://www.molndalsposten.se/nyheter/sa-blev-daniel-adelsson-en-av-sveriges-framsta-maklare-.f19cd5c2-aeb6-486b-8c8a-9214aa9bfbe4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in