2026-06-29, 23:52
Medlem
Nej men en mycket emotionellt stark dröm som jag hade var att mitt ex kompis som avslutat sitt liv, låg och sjöng mot mitt öra. Jag vaknade av det, sången Mycket känslosamt. Varför exets bästa polare skulle söka upp mig för att sjunga Två av oss, är dock oklart liksom osannolikt.

https://youtu.be/CPvOHYtBXyc?si=H49MfxKdc5TIx5K4
Citera
2026-06-30, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosaTrappa
Ge några exempel! 🙂
Jag möter en I drömmen, skriver till den mitt i natten, typ ”jag hörde dig, vad är det” sen svarar personen senare, jag drömde eller jag satt och tänkte på dig hela natten. Jag ville höra av mig hela tiden, men ville inte störa dig för jag trodde du sov. Plus att jag ibland hör personens röst i örat.
Citera
2026-06-30, 11:08
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Jag får läsa på om det där, paranormalt folkslag säger du, är det bara en särskild typ av själ?

Läsa på och lära sig mer saker är nyckeln till framgång.

För allt heligt folk, paranormalt folkslag det utvalda folkslag.

Studera ämnen kring astral vandring..
Och en dag kan du med vandra i astral världen och studera människor i hemligheten.
Citera
2026-06-30, 11:16
Avstängd
TwoThousands avatar
När lägger sig ner för att sova på natten istället för drömmer drömmar lämnar själen kroppen och vandrar runt.

Du verkar vara förminskad i din intelligens, svårt att höra dina tankebanor..
Citera
2026-06-30, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Läsa på och lära sig mer saker är nyckeln till framgång.

För allt heligt folk, paranormalt folkslag det utvalda folkslag.

Studera ämnen kring astral vandring..
Och en dag kan du med vandra i astral världen och studera människor i hemligheten.

Detta är ett nytt ämne för mig då jag oftast inte dras till flum astral vandring låter spännande…
Citera
2026-06-30, 18:42
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Detta är ett nytt ämne för mig då jag oftast inte dras till flum astral vandring låter spännande…

Bästa är egentligen att nypa sig själv ifall känner smärta så är man vaken ifall är bort domnad så sover man och befinner sig i en dröm.

Lätt att hålla reda på..
Grundkunskapen är likadan överallt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här