2026-06-28, 19:02
Medlem
Många gånger har man hört nudister ivrigt påpeka att det är inget sexuellt med att bada naken. Jag kan nog tycka att det är det. Har haft några häftiga upplevelser i Halmstad och Mellbystrand. Första var ett gangbang som annonserades på BC. Mycket trevligt med en kåt medelålders dam som fick ordentligt med kuk och gillade det. Tog med min kk en gång och hon fick musen slickad av flera medans hon sög mig. Har du något trevligt minne att dela?
Citera
2026-06-28, 19:16
Medlem
Onanikrems avatar
Klart man knullat någon gång på nakenbad, liksom på påklädda bad men då har man gått upp en bit bland buskarna eller bakom någon klippa.

Gängbang är bara äckligt! Skulle jag låta någon annan sätta på min kvinna? Hur är tanken??
Citera
2026-06-28, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Många gånger har man hört nudister ivrigt påpeka att det är inget sexuellt med att bada naken. Jag kan nog tycka att det är det. Har haft några häftiga upplevelser i Halmstad och Mellbystrand. Första var ett gangbang som annonserades på BC. Mycket trevligt med en kåt medelålders dam som fick ordentligt med kuk och gillade det. Tog med min kk en gång och hon fick musen slickad av flera medans hon sög mig. Har du något trevligt minne att dela?

Du menar Skummeslövsstranden ?
Citera
2026-06-28, 19:20
Medlem
Aldrig knullat på nakenbad eller badstrand alls. Var i Sverige är detta vanligt?
Citera
2026-06-28, 19:37
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Aldrig knullat på nakenbad eller badstrand alls. Var i Sverige är detta vanligt?
Vanligt vet jag inte, men jag har gjort det på båda men då lite avskilt och inga gangbangs.
Citera
2026-06-28, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Vanligt vet jag inte, men jag har gjort det på båda men då lite avskilt och inga gangbangs.
Det lät inte så lockande med all sand. Värt att testa strandknull?
Citera
2026-06-28, 19:45
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Det lät inte så lockande med all sand. Värt att testa strandknull?
När du hämtar henne så lär dig släpa henne i håret och inte i fötterna, då blir hon inte full av sand.

Seriöst, man har väl inte sand på i könet för man befinner sig på en badstrand.
Citera
2026-06-28, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
När du hämtar henne så lär dig släpa henne i håret och inte i fötterna, då blir hon inte full av sand.

Seriöst, man har väl inte sand på i könet för man befinner sig på en badstrand.
Skulle aldrig släpa dit henne vafan men okej fattar haha
Låter ändock som att små korn skulle leta sig in här och där.
Citera
2026-06-28, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peckapecan
Du menar Skummeslövsstranden ?
Ja, typ det enda nakenbad i Mellbystrand jag känner till.
Citera
2026-06-29, 05:09
Medlem
GiveMeHeads avatar
Går man bara till nakenbadet och lägger sig så dyker det upp damer som vill bli knullade? Eller hur går man till väga?
Citera
2026-06-29, 13:42
Medlem
Jag knullar nästan alltid på nakenbad. Det har jag gjort många gånger! Oftast afrikanskor som inte kan prata svenska!
Citera
2026-06-29, 14:44
Medlem
GiveMeHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danieldahlstrom369
Jag knullar nästan alltid på nakenbad. Det har jag gjort många gånger! Oftast afrikanskor som inte kan prata svenska!

Är det bara ögonkontakt och sen pang på rödbetan?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in