Jag såg på filmen Cast Away. I den är han fast själv på en öde ö i flera år. Men något jag kom att tänka på var att han gick omkring helt naken förutom ett pyttelitet skynke som dolde snoppen. Jag förstår ju att de som skapade filmen gjorde så för att många skulle undvika att se filmen om man såg hans penis i varje scen. Men om man hade blivit fast ensam på en öde ö, hade det då funnits någon poäng att ha ett minimalt skynke framför snoppen när resten av kroppen är avklädd? Det är ju ändå ingen som ser en och dessutom kan väl knappast ett sånt litet klädesplagg bidra med något utom att dölja en.
Själv hade jag inte besvärat mig med ett sådant skynke. Det känns ju bara ohygieniskt, som att ha samma kalsong varje dag, och inte fan orkar jag tvätta den. Om en människa plötsligt dykt upp hade jag nog haft andra tankar än att han såg min snopp i alla fall.
Skönare att linda in dolmen och ballarna i något, springer man kan det göra ont när ballarna dansar omkring. Fråga tjejer som springer maraton varför de har en stramande sport-BH?
Lätt godsakerna dansar omkring om man skall springa och fånga små pälsdjur för att äta. Inte så man får matransoner om man inget hittar som i Robinson hehe.
Mest en praktisk sak, jag går inte naken härhemma även fast jag kan. Sätta sig på en pungkula är oskönt. Kalsongfylla är däremot underskattat nöje.
Har man inget problem med insekter och kryp som vill snutta blod och svett så kan ni fantasistrandade drömmar er bort om full nakenhet . Tror vi normalt fungerande valt ett mindre naket alternativ.
Jag hade skyddat paketet, och överkroppen mm, om jag kunnat. Det är inte så bekvämt att vara helt naken hela dagarna med mygg, andra kryp, sand och stark sol. Har inte så mycket att göra med om någon ser mig eller inte.