2026-06-29, 19:54
Avslutad
Äntligen en man som förstår sig på kvinnor!

Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Nu är jag man, men som heterosexuell man som ändå har varit med ett gäng kvinnor, så är mitt intryck:

1. Majoriteten av kvinnor tänker inte så mycket på storleken (åtminstone är det underprioriterat en massa annat), så länge det inte handlar om extremer åt endera hållet.

2. Den minoritet som bryr sig om storlek föredrar oftast penisar som är större än genomsnittet.

Menar du att det låter så bland många män eller bland många kvinnor (eller både och)? Tävlingen mellan män har egentligen rätt lite att göra med vad kvinnor tycker, på samma sätt som vissa utseendemässiga statustävlingar mellan kvinnor är tämligen frikopplade från vad män uppskattar.
Citera
2026-07-05, 23:17
Medlem
KungensFrillas avatar
Snacket om kukstirlekens betydelse är ganska korkad. Alla killar vet att tjejer också är olika stora. Trånga fittor - stora fittor. Så varför diskuteras bara kukstorleken???
Då och då tillfrågas en grupp tjejer vad de föredrar. Det blir ju väldigt dumt eftersom man inte får veta hur stora och hur djupa fittor de har.

Man delar ju in kukar och fittor i tre storlekar: små/trånga och grunda, medel/medel och stora/vida och djupa.

(Det finns ju naturligtvis också varianter. Korta/tjocka kukar och långa/smala kukar. Trånga/djupa fittor och vida/grunda fittor.)

Vad det handlar om är ju naturligtvis att kombinera rätt.

De som ligger på medel är ju de som dragit högsta vinsten, eftersom de kan ha bra sex med alla tre kategorierna.

De som ligger i ytterkantsgrupperna har bara två kategorier de kan funka med.

Den absolut sämsta kombinationen är stor kuk ihop med liten fitta. Det kan vara väldigt plågsamt för tjejen och t om skada henne.

Liten kuk ihop med stor fitta gör åtmnstone inte ont, men är kanske inte så kul.

Intressant att veta är att det inte går att se storleken på en kuk genom att titta på händer, fötter eller liknande. Däremot kan man se formen på kuken genom att titta på killens tummar och näsa. Alltså om kuken är spetsig eller har svampform (vilket är det skönaste för tjejen).
Däremot kan man avläsa hur en tjej är skapt därnere genom att titta på ögonformen - djupa eller ytliga, köttiga. Storleken på munnen, tjocka eller tunna läppar motsvarar blygdläpparna. Bredden på ansiktet, kindknotorna har med mättnad/lust att göra) samt om hon har skrattgropar eller inte.

Och detta stämmer! Det har stämt på alla mina kvinnor. När jag sedan berättat för kompisar om det här så är det naturligtvis ingen som har trott mig. Jag har ibland blivit hånskrattad åt. Men senare har flera sagt att, "du, det stämmer faktiskt". Ingen har återkommit och sagt att det var bullshit.

Ok, nu är de bara att invänta alla "duktiga" killar och deras hån i kommentarerna. Kom igen era okunniga jävlar!😀
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in