2026-06-28, 13:04
Avstängd
Vi män gillar ju stora tuttar och rejäla rövar men som variation tackar man ju inte nej till en planka då och då heller.
Finns samma fenomen bland kvinnor eller är det bara hästkuk som gäller för er?
Citera
2026-06-28, 13:10
Medlem
TupolevTu-144s avatar
90% föredrar medel eller något större, i intervallet 14-18 cm. Av resterande 10% föredrar ca 8% större (18+ cm) medan ca 2% föredrar mindre än medel.

Ungefär så ser det ut.
Citera
2026-06-28, 13:14
Medlem
Är inte kvinna men har ju frågat om just detta - och nej, till skillnad från oss män som kan se attraktion i kvinnor med mer blygsamma former, så kan typ inte kvinnor göra det motsatta.

De kräver minst 14 i längd, och tänker att någon med mindre inte går att räkna som "riktig man". Enligt det jag fått höra personligen nu då, finns säkert undantagsfall där man tänker annorlunda.
Citera
2026-06-28, 13:40
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Nej, du förblir en oskuld. Trist
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Tyvärr du kommer att dö som oskuld.
Njae, utan sex skulle jag inte säga man blir, finns nåt som heter icke-penetrerande sex. Satisfiera henne (you know what I mean) och du behöver inte oroa dig om din storlek.

föredrar stora tuttar ? rejäla rövar ? håller inte med personligen

Och till att svara på frågan i TS , jag är helt säker på att kvinnor inte tänder på pittar vare sig ena eller andra storleken. Av vad jag hört är att tjejer snarare tänder på armstorlek, timglas-torso, händer, leende, begynnande skägg, självsäker utstrålning.
Citera
2026-06-28, 13:55
Medlem
Frågar du åt en kompis?

Jag gillar killar med 11-14cm
Citera
2026-06-28, 14:11
Medlem
CaLund89s avatar
Helt ärligt tycker jag det är skönare med en liten. Men det kanske är jag som är konstig då det alltid låter som "ju större desto bättre" på många.
Citera
2026-06-28, 15:12
Medlem
Sladdsnuss avatar
Som man tänker jag att det närmaste man kommer är ett skita.
Ibland är det lite gött att det bränner till i röva vid en rejäl jävel men det får fan inte bli en vana.

Citat:
Ursprungligen postat av annacondanna
Frågar du åt en kompis?

Jag gillar killar med 11-14cm
Det sammanfaller med den mest köpta längden på dildos så man kan nästan tro att det är normalt.
Citera
2026-06-28, 16:11
Medlem
Norrbagg79s avatar
Ja, om ägaren har stor plånbok.
Du sammanliknar f.ö äpplon och bananer, den övriga kroppen vs. det specifika könsorganet.
Senast redigerad av Norrbagg79 2026-06-28 kl. 16:13.
Citera
2026-06-28, 16:43
Medlem
Europes avatar
Nu är jag man, men som heterosexuell man som ändå har varit med ett gäng kvinnor, så är mitt intryck:

1. Majoriteten av kvinnor tänker inte så mycket på storleken (åtminstone är det underprioriterat en massa annat), så länge det inte handlar om extremer åt endera hållet.

2. Den minoritet som bryr sig om storlek föredrar oftast penisar som är större än genomsnittet.

Citat:
Ursprungligen postat av CaLund89
Helt ärligt tycker jag det är skönare med en liten. Men det kanske är jag som är konstig då det alltid låter som "ju större desto bättre" på många.

Menar du att det låter så bland många män eller bland många kvinnor (eller både och)? Tävlingen mellan män har egentligen rätt lite att göra med vad kvinnor tycker, på samma sätt som vissa utseendemässiga statustävlingar mellan kvinnor är tämligen frikopplade från vad män uppskattar.
Citera
2026-06-28, 17:51
Medlem
CaLund89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Menar du att det låter så bland många män eller bland många kvinnor (eller både och)? Tävlingen mellan män har egentligen rätt lite att göra med vad kvinnor tycker, på samma sätt som vissa utseendemässiga statustävlingar mellan kvinnor är tämligen frikopplade från vad män uppskattar.

Kanske mest bland män när jag tänker efter. Som du säger så tror jag kvinnor bryr sig mindre.
Citera
2026-06-28, 20:30
Medlem
Kan väl vara någon mindre begåvad lesbisk blondin som kan tro
att det är en stor klitoris.
Citera
2026-06-28, 20:35
Medlem
Vitiss avatar
En stor penis kan orsaka smärta och försvåra ett bra sexliv.
Det är mestadels män som är storleksfixerade och tror att en stor penis är någonslags merit, när det lika gärna kan vara ett lyte / handikapp.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in