Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnySamhall
Kliar din näsa ofta så du får gå å snyta dig hela tiden och ta nässpray stup i kvarten? Har den blivit större eller mindre med tiden pga det - ändrat form kanske? Kroppen samt kroppsdelar har en form i sig själva - svårt att påverka detta (d e därför som folk plastikopererar sig - inkl fitta å kuk - vissa vill ha en sk "barbie-fitta" å pungar ut rejält för det). Såvida du inte tar så jävla mkt krokodil-koks att din näsa samt övriga kroppsdelar ruttnar då.
Är du 14 år gammal eller!?
Nja, en sanning med modification.
Mannen med den längsta penisen i världen (Roberto Esquivel Cabrer)
hängde vikter i den under många år och den blev därför väldigt lång, nästan en halvmeter.
Många är de föräldrar som har tejpat sina barns utstående öron, för att de senare skulle ligga närmare huvudet. Det fungerar faktiskt.
Själv hade jag uppnäsa som barn och tejpade den nedåt innan jag gick och lade mig för att sova. Idag har jag en normal näsa.
Kanske inte helt jämförbart med exemplet i trådstarten, men visst går det att modifiera kroppen medelst hjälp av yttre faktorer såsom vikter, tryck och annat.
Det sägs t ex att ringmuskeln blir slappare vid för mycket penetration, men det kan jag inte yttra mig om. Det kanske någon homosexuell man på flashback kan berätta något om?