2026-06-28, 12:17
Medlem
Är en "butterflyfitta" i grunden en vanlig fitta som har "fått vingar" av mycket penetrerande och onanerande? Fick inspirationen till min frågeställning efter att ha tittat på porrsajten "Nakedbakers" där damerna jämförde sina respektive fittor.
Citera
2026-06-28, 12:36
Medlem
Det är skrämmande hur korkade män är vad gäller altl som har med sex att göra. Sexualundervisningen behöver verkligen ses över i skolan när folk använder porr som underlag.
Citera
2026-06-28, 12:38
Medlem
När hon drar ner byxorna. Det är två olika saker.
Citera
2026-06-28, 12:53
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Det är skrämmande hur korkade män är vad gäller altl som har med sex att göra. Sexualundervisningen behöver verkligen ses över i skolan när folk använder porr som underlag.
Det var för mycket teori och för litet praktiska moment.
Citera
2026-06-28, 13:13
Medlem
Man vill inte kunna hålla den som en fladdermus
Citera
2026-06-28, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious

Är det inte bra att man frågar?
Vad är vitsen med att klanka ner på inte bara frågeställaren utan på ett helt kön, dvs hälften av Sveriges befolkning.
Svara på frågan istället.
Citera
2026-06-28, 13:56
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrle
Är en "butterflyfitta" i grunden en vanlig fitta som har "fått vingar" av mycket penetrerande och onanerande? Fick inspirationen till min frågeställning efter att ha tittat på porrsajten "Nakedbakers" där damerna jämförde sina respektive fittor.

Kliar din näsa ofta så du får gå å snyta dig hela tiden och ta nässpray stup i kvarten? Har den blivit större eller mindre med tiden pga det - ändrat form kanske? Kroppen samt kroppsdelar har en form i sig själva - svårt att påverka detta (d e därför som folk plastikopererar sig - inkl fitta å kuk - vissa vill ha en sk "barbie-fitta" å pungar ut rejält för det). Såvida du inte tar så jävla mkt krokodil-koks att din näsa samt övriga kroppsdelar ruttnar då.

Är du 14 år gammal eller!?
Citera
2026-06-28, 14:23
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Kliar din näsa ofta så du får gå å snyta dig hela tiden och ta nässpray stup i kvarten? Har den blivit större eller mindre med tiden pga det - ändrat form kanske? Kroppen samt kroppsdelar har en form i sig själva - svårt att påverka detta (d e därför som folk plastikopererar sig - inkl fitta å kuk - vissa vill ha en sk "barbie-fitta" å pungar ut rejält för det). Såvida du inte tar så jävla mkt krokodil-koks att din näsa samt övriga kroppsdelar ruttnar då.

Är du 14 år gammal eller!?

Nja, en sanning med modification.

Mannen med den längsta penisen i världen (Roberto Esquivel Cabrer)
hängde vikter i den under många år och den blev därför väldigt lång, nästan en halvmeter.

Många är de föräldrar som har tejpat sina barns utstående öron, för att de senare skulle ligga närmare huvudet. Det fungerar faktiskt.

Själv hade jag uppnäsa som barn och tejpade den nedåt innan jag gick och lade mig för att sova. Idag har jag en normal näsa.

Kanske inte helt jämförbart med exemplet i trådstarten, men visst går det att modifiera kroppen medelst hjälp av yttre faktorer såsom vikter, tryck och annat.

Det sägs t ex att ringmuskeln blir slappare vid för mycket penetration, men det kan jag inte yttra mig om. Det kanske någon homosexuell man på flashback kan berätta något om?
Citera
2026-06-28, 14:24
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Butterflyfitta? Har du bild
Citera
2026-06-28, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Butterflyfitta? Har du bild

Häng inte läpp för att du inte vet, googla vetja 😉
Citera
2026-06-28, 15:06
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Nja, en sanning med modification.

Mannen med den längsta penisen i världen (Roberto Esquivel Cabrer)
hängde vikter i den under många år och den blev därför väldigt lång, nästan en halvmeter.

Ah den där strumpgubben, tror jag såg en röntgenbild av hans utsträckta penis, men hade varit kul att se den hur fan den ser ut efter töjandet. Men han visar ju aldrig penisen utan strumpgrejen han har den i.
Citera
2026-06-28, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrle
Har du en länk till klippet?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in