2026-06-29, 09:23
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liten.igelkott
Under sagostunder är namnet i och för sig bara "Miss Shameless" och barnen kan nog i regel inte engelska så bra. Om Zara Larsson eller Håkan Hellström hade haft sagostunder för barn på ett bibliotek hade det varit lika farligt?

Att göra saker för barn är inte farligt. Mora Träsk var väldigt populära när jag var ett barn. Om de hade funnits idag men varit 2 dragqueens hade folk protesterat mot att de uppträder. Då hade de kallats för pedofiler för att de uppträder för barn.

Ja visst finns det ett legitimt syfte med det. Men om det är nakenhet som de måste skyddas ifrån så är stranden ändå ett ställe där sådant finns. Men jag förstår givetvis skillnaden mellan att vara det på stan och på stranden.

Barn kan betydligt bättre engelska idag än vad de gjorde när du och jag var små. Jag tycker inte någon som inte är utbildad pedagog eller bibliotekpersonal ska läsa sagor för andras barn, men definitivt inte män som klär sig utmanande i kvinnokläder och håller på med snuskverksamhet som en sidoinkomst.

Inte farligt kanske, men olämpligt. Någonstans måste man sätta gränsen och transorna har många gånger blivit uppmärksammade på det olämpliga med sin verksamhet, men envisas ändå med att fortsätta med det. Varför gör man det om man inte har en personlig njutning av det?

Det blir en sådan löjlig jämförelse. Finns det ett legitimt syfte med det så är det inget problem, men pride har inget legitimt syfte och det är stor skillnad på att ha badkläder på sig på stranden än minimala stringkallingar med läderremmar och kopplel i handen. Hade du velat att ditt barns barnvakt klädde sig så?
Citera
2026-06-29, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Helt fel som allting du skrivit tidigare: https://www.youtube.com/results?search_query=Pride+month+in+Asia

Pride är större på många platser i Asien än det är i Sverige.

Tämligen fantastiskt påstående att Islam inte skulle finnas i Asien.

Malaysia, Indonesien, m fl länder ...

Har inte kollat din historik så vet inte om du trollar men oavsett så kommer jag inte att svara på mer nonsens från dig.

Du är ett politiskt troll som på låtsas att mikropartiet L skulle vara något som är bra för Sverige.

Ännu har vi inte sett någon förklaring från dig vad vad Pride-spektaklet är bra för så vi väntar med spänning detta.

Är den nuvarande bristen på Prideparad för zoofiler och pedofiler något som du grämer dig mycket
över och som du ser fram emot att ska bli infört i framtiden?
Senast redigerad av larsjohansson 2026-06-29 kl. 13:17.
Citera
2026-06-29, 13:14
Medlem
Citat:
Helt fel som allting du skrivit tidigare: https://www.youtube.com/results?search_query=Pride+month+in+Asia

Pride är större på många platser i Asien än det är i Sverige.

Tämligen fantastiskt påstående att Islam inte skulle finnas i Asien.

Malaysia, Indonesien, m fl länder ...

Har inte kollat din historik så vet inte om du trollar men oavsett så kommer jag inte att svara på mer nonsens från dig.

I fjärran östern finns Islam men bara i Indonesien och Bangladesh. Det finns inte Pride i Asien i den bemärkelsen som i Sverige att staten sponsrar det och och har gjort bögparaden till den egentliga nationaldagen.

"Pride" i Asien/fjärran östern samlar ett relativt fåtal sexuella avvikare sponsrade av västerländska miljardärer. De gör sin manifestation och nästan hela befolkningen struntar i vad dessa weirdon sysslar med.
Citera
2026-06-29, 13:41
Medlem
Q-Trons avatar
Ett "man måste välja lag blå eller lag röd"-scenario. Så sofistikerat... Man måste inte välja. Man kan förkasta båda två.

Jag vill varken se galningar som inför barn kravlar runt på gatorna iförda hundkostymer av läder och vars hela existens verkar centrera kring deras mentala och sexuella degenerering, eller pedofilprofetdyrkare som gapar och skriker på gatorna därför att de vill införa något sinnessjukt hederssystem från medeltiden. Ironiskt nog verkar det till viss del vara angeläget för båda grupper att göra det socialt acceptabelt att knulla med barn, men på lite olika grunder. De nyligen instiftade barngiftermålslagarna i Irak och Afghanistan samt pedofila arbetsgruppen inom RFSL dyker upp som exempel ur minnet.
Citera
2026-06-29, 15:13
Medlem
Citat:
Antingen så står man för upp frihet eller så står man upp för förtryck, det är ologiskt stå upp för båda sakerna eftersom de står i motsättning till varandra.

Att det finns en massa kvinnohatande homofoba rasister på Flashback som hatar Islam går inte ihop, samma människor tänker och tycker ju precis som islamister.

- HBTQ ska förbjudas, (helst ska de förmodligen hängas i kranar)
- Trans ska inte vara i kvinnors omklädningsrum.
- Förbjud dragdrottningars sagoläsande för barn.
- Förbjud regnbågsflaggor.
- Förbjud Pride.
- Etc, etc.

Inte särskilt långsökt att det handlar om sexuell osäkerhet och konformism. Men stå då upp för att ni gillar Islam, med Islam får ni ju allt detta.

https://www.rainbow-project.org/internalised-homophobia/

Detsamma gäller i högsta grad svensk vänster, som vi nu vet är terrordyrkare. De står upp för Palestina och deras stenhårda homofobi men hatar Israel som är världens minst homofoba land. De vill massimportera homofoba islamister till Sverige men påstår samtidigt att de är pro HBTQ.

Svenska rasister, svensk vänster och islamister från MENA = Hjärta?

Den enda kraft som står genuint emot detta är Sveriges högerliberala partier M & L och framför allt då L med Simona Mohamsson och Alexander Bard i spetsen (så rösta på L om ni är för frihet).

Men nu till poängen: Det är dags för Sverige att välja sida. Antingen väljer man Pride eller Islam, man kan inte både äta kakan och ha den kvar. Det är dags nu Sverige! Välj!

Frågor på detta?
Du låter som en extremist.
Det går faktiskt att vara för en sak men emot en annan även om dessa saker rent logiskt inte går ihop.
Citera
2026-06-29, 20:15
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
20% av befolkningen röstar SD, dessa är oftast både emot islamisering och att byta kön på ungar t.ex. Du kan se det genom att de ofta inte vill flagga med pride på kommunhus och skolor.

SD menar att homosexuella kan vifta med den svenska flaggan precis som heterosexuella, eftersom den svenska friheten innebär att det är tillåtet att vara bög eller flata. Högerbögar/SDbögar/SDflator/SD-bisexeulla är även dem emot pride och prideflaggan.
Citera
2026-06-29, 20:21
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitholecitizen
Bögarna är irriterande och islam vill döda mig. Svårt val.

Jag vet inte var du bor men jag ser ytterst sällan bögar. Jag ser i stort sett aldrig män som går hand i hand, inte ens på Södermalm. Islam är ett hot, bögar är inget hot, så länge bögarna inte ökar i antal, för då får det konsekvenser för barnafödandet.
Citera
2026-06-29, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag vet inte var du bor men jag ser ytterst sällan bögar. Jag ser i stort sett aldrig män som går hand i hand, inte ens på Södermalm. Islam är ett hot, bögar är inget hot, så länge bögarna inte ökar i antal, för då får det konsekvenser för barnafödandet.

Målet för HBTQ-spektaklet är de normala hetrosexuella att skapa normupplösning i samhället och göra människor mentalt förvirrade. Om man devalverar relationen man-kvinna och lyckas likställa den normala hetrosexuella relationen med två bögar som knullar varandra i röven med två som kommer leda till färre stabila förhållanden och mer promiskuositet och liknande. En fantastisk kärleksförhållande man-kvinna som är grunden för mänskligheten kommer inte vara mer värt än två bögar eller hundar som knullar varandra spontant.

Bögar kommer alltid vara bögar och syssla med bögerier de behöver inga statligt sponsrade prideparader för det.
Senast redigerad av larsjohansson 2026-06-29 kl. 21:21.
Citera
2026-06-29, 21:23
Medlem
Kan vi inte bara skita i båda medan vi stödjer deras rätt att i privatlivet tro och knulla vad de vill?
Citera
2026-06-29, 21:24
Avslutad
Måste å måste.. Då borde Sverige välja.. hmm.. inget av dom!
Citera
2026-06-30, 01:46
Medlem
shitholecitizens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Det är inget svårt val. Jag väljer bögar före islam alla dagar i veckan.
Citera
2026-06-30, 03:00
Medlem
Sverige måste välja mellan pride och religion*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här