2026-07-23, 20:49
Medlem
När min "vän" C väl gav upp försöken att övertala mig om att jag inte var hackad, började han i stället komma med droger hela tiden. Jag kände inte det man skulle, och blev inte kåt, vilket i princip är den enda anledningen till att jag tar det.

​Just ja, jag fick ju även en hjärtsviktssiagnos mitt i allt. Jag vet inte om det var på grund av självmordsförsöket i hotellrummet, eller om jag fick det på grund av all extrem psykiska och fysiska stress som hela den här karusellen har gett mig. Så jag fick i alla fall en hjärtsviktssiagnos vid 34 års ålder och går på fyra hjärtmediciner nu.

​Så jag försökte ju sluta helt med drogerna, även om jag nu inte tog så ofta. Men så fort jag försökte sluta och började söka på saker som skulle göra att jag kunde leva längre med hjärtsvikten, så hörde C av sig om droger. Jag sa åt honom att aldrig nämna något om droger för mig igen, men han hörde av sig hela tiden. Jag sa till honom på skarpen och fick honom att lova, men varje vecka hörde han av sig igen.

​Jag kände typ ingenting av drogerna jag fick. En gång är jag hemma hos C och han är tokspeedad. Han gav mig en påse och jag la upp två linor och drog i mig. När han sedan skulle dra sin lina spillde han ut den på golvet. Alltså, jag fick något som inte han själv ens tog. Och jag kände inget av det, blev bara vaken och konstig. Liknande saker hände flera gånger. Men det fanns ju inte i min värld att han skulle gå med på, eller bli övertalad av folket i min hemstad att ge mig de droger som jag blev sjuk av. Men det blev jag.

​Sista gången jag träffade honom blev jag förbannad och sa att han aldrig fick nämna något om droger för mig igen, och jag fick honom att lova. Det gick en vecka, och så får jag ett meddelande: "Sugen på liiin". Jag svarade bara "Jaha". Tjugo minuter senare säger han åt mig att öppna dörren, kliver in och slänger upp en påse på bordet. Jag mådde så dåligt så jag kunde inte låta bli. Men efter det här sa jag åt honom att dra åt helvete.

​Då hör han som säljer drogerna av sig, Z, han som jag då misstänker har övertalat C att ge drogerna till mig (han hörde ju aldrig av sig annars). Jag kunde inte låta bli någon gång, men hamnade bara i mardrömstrippar. Jag var bra borta under de här månaderna i vintras. Och sen började bränna i tårna, vilket sedan spred sig uppåt till händerna. Jag hade extrema huggande smärtor i fötter, händer och ansikte under en månads tid i våras. Det har blivit bättre men det är fortfarande riktigt illa.

Fortsättning följer.

/A
Citera
2026-07-23, 20:56
Medlem
Jag började säga till folk i vintras att jag tänkte gå till polisen och berätta allt som hade hänt. En vecka efter det här ringer C och frågar: "Hej, allt bra?", samt om jag var hemma. Jag litade inte på honom så jag ljög och sa ja, trots att jag egentligen hade befunnit mig ute hos mina föräldrar i två veckors tid.

​Dagen efter har jag mobilen avstängd, men sätter på den på eftermiddagen. Då skriver Z: "Allt lugnt?". Han brukar ju aldrig skriva så till mig, så jag svarar bara: "Ja, vadådå?". Han svarar: "Nej, jag undrade bara". Jag skrev att det väl måste vara något han tänkte på, varpå han svarade: "Nej, som sagt, bara en undran". Jag tyckte det hela var märkligt.

​Dagen efter ser jag att C hade ringt mig dagen innan, på morgonen innan Z skrev, jag hade två missade samtal. Så jag ringer upp C, och det första han säger är: "Tja, fan du låter trött, fast det är ju inte så konstigt, du har ju varit vaken i fyra dygn". Jag svara: "Va? Jag har ju inte varit vaken i fyra dygn, jag har ju varit hos mina föräldrar i två veckor?". Han svarar: "Du kommer alltid undan, du", och jag fattade ingenting.

​Några dagar efter det här ringer han igen och berättar att polisen hade varit hemma hos mig den dagen han hade ringt de där två gångerna. Jag svara: "Va, vad fan snackar du om?". Han sa: "Ja, jag ringde och ringde, försökte få tag på dina föräldrar, din syster och din kusin", vilket han ju inte alls hade gjort. Han sa att han hade blivit så orolig att han ringde 112.

​Jag läste polisrapporten efter det här, och i den står det att en vän till mig hade ringt in och sagt att jag hade varit vaken i fyra dygn och var inne i en psykos.

​Jag tror att de försökte misskreditera mig. Drogerna han hade kommit med under två månader hade gjort mig allvarligt psykiskt sjuk, det gick knappt att gå där hemma, det låg saker exakt överallt. Tanken var väl att de skulle komma hem till mig och tro att jag inte kunde ta hand om mig själv på grund av allvarlig psykisk ohälsa, så när jag väl berättade allt jag hade blivit utsatt för, så skulle det inte tas på allvar.

Fortsättning kommer.

/A
Citera
2026-07-23, 21:05
Medlem
Jag har en del saker till att lägga upp. Men mod tro mig, tråden kommer explodera, inte för att jag vill det, men jag har inget annat val..

/A
Citera
2026-07-23, 23:30
Medlem
Kan du görsöka låta bli länkar till honypot sidor där du lägger upp påstådda filmerna
Citera
2026-07-24, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KxWdp
Kan du görsöka låta bli länkar till honypot sidor där du lägger upp påstådda filmerna
Jag kommer inte att lägga upp sidorna. Filmerna är dessutom borta. Jag har funderat och spekulerat kring hur hela det här systemet fungerar, men jag kanske återkommer med det vid ett senare tillfälle.

/A
Citera
2026-07-24, 07:52
Medlem
Ni har nog hört detta: "dE hAr haCkAt miG oCh sTreAmar mitT LiV nÅgoNsTanS".

Det är åt det hållet det handlar om, men det är betydligt sjukare än så. Jag tror att det krävs att man klickar på de där klippen som de själva har satt ut, så att man förlorar sitt människovärde och sina rättigheter i deras ögon.

Sen utsätts man för en massa sjuka saker. De organiserar andra människor som utför psykisk terror, och sen sitter det folk och följer detta.

Till skillnad från alla andra galningar så har jag kommit fram till att det handlar om ett kriminellt imperium, och till och med vilket det är som håller på med det här, vilket är anledningen till att det kan hållas hemligt. Det är folk som är med i det här nätverket, eller personer med koppling dit, som har tillgång till de här streamarna (invite only såklart). Jag tror de har en typ av show kring detta, hur sjukt detta än låter.

Jag vet inte om alla personer som de anser utgör en fara till slut blir förgiftade om man inte förbättrar sig, eller om de var rädda för vad jag skulle göra mot folk i min hemstad som jag vet är inblandade.

Men under perioden när jag visste att min mobil streamades försökte jag hitta det mest provocerande och stötande som finns, lagligt alltså. Det blir som trots, man gör motsatsen till vad som förväntas av en när man känner sig kontrollerad. Och om de nu trodde att jag var ett rovdjur och jag gick in på sidor med genrer som abduction och liknande, och kollade på det, för att att visa att de inte har makt över mig. (Hela det beteendet var under påverkan av droger). Det har ju inte hjälpt mig, om man säger så.

Jag tror att många faktiskt blir förgiftade. Många äldre kriminella vet om att detta pågår. Jag tror att fler än vad man tror vet om det, men det är accepterat. För i mångas ögon är de som blir utsatta smuts och förtjänar det, medan andra som kanske inte tycker att det är så bra, att det faktiskt är människor med känslor som blir drabbade och förstörda, någons son eller bror. Folk med psykisk ohälsa som har klickat in på de här klippen under allvarlig affekt.

Men eftersom det handlar om ett extremt stort krimimperium som håller på med detta vågar ingen stoppa det.

Mer inom kort.

/A
Senast redigerad av NothingWorked 2026-07-24 kl. 08:18.
Citera
2026-07-24, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NothingWorked
Ni har nog hört detta: "dE hAr haCkAt miG oCh sTreAmar mitT LiV nÅgoNsTanS".

Det är åt det hållet det handlar om, men det är betydligt sjukare än så. Jag tror att det krävs att man klickar på de där klippen som de själva har satt ut, så att man förlorar sitt människovärde och sina rättigheter i deras ögon.

Sen utsätts man för en massa sjuka saker. De organiserar andra människor som utför psykisk terror, och sen sitter det folk och följer detta.

Till skillnad från alla andra galningar så har jag kommit fram till att det handlar om ett kriminellt imperium, och till och med vilket det är som håller på med det här, vilket är anledningen till att det kan hållas hemligt. Det är folk som är med i det här nätverket, eller personer med koppling dit, som har tillgång till de här streamarna (invite only såklart). Jag tror de har en typ av show kring detta, hur sjukt detta än låter.

Jag vet inte om alla personer som de anser utgör en fara till slut blir förgiftade om man inte förbättrar sig, eller om de var rädda för vad jag skulle göra mot folk i min hemstad som jag vet är inblandade.

Men under perioden när jag visste att min mobil streamades försökte jag hitta det mest provocerande och stötande som finns, lagligt alltså. Det blir som trots, man gör motsatsen till vad som förväntas av en när man känner sig kontrollerad. Och om de nu trodde att jag var ett rovdjur och jag gick in på sidor med genrer som abduction och liknande, och kollade på det, för att att visa att de inte har makt över mig. (Hela det beteendet var under påverkan av droger). Det har ju inte hjälpt mig, om man säger så.

Jag tror att många faktiskt blir förgiftade. Många äldre kriminella vet om att detta pågår. Jag tror att fler än vad man tror vet om det, men det är accepterat. För i mångas ögon är de som blir utsatta smuts och förtjänar det, medan andra som kanske inte tycker att det är så bra, att det faktiskt är människor med känslor som blir drabbade och förstörda, någons son eller bror. Folk med psykisk ohälsa som har klickat in på de här klippen under allvarlig affekt.

Men eftersom det handlar om ett extremt stort krimimperium som håller på med detta vågar ingen stoppa det.

Mer inom kort.

/A
Har inte läst hela tråden, men om du nu är kartlagd av dessa kriminella, hur vågar du då skriva här och avslöja dom så att säga?
Citera
2026-07-24, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Har inte läst hela tråden, men om du nu är kartlagd av dessa kriminella, hur vågar du då skriva här och avslöja dom så att säga?
Jag kommer nog ändå att dö snart. Och om de nu försöker klippa mig, vilket jag själv ser som en stor risk, så har jag en dead man's switch aktiverad. Den innehåller bland annat en länk till den här tråden och mitt namn, och kommer att skickas till alla större tidningar i Sverige samt några utomlands.

Edit:
Jag tror inte att de trodde att jag skulle våga göra det här och det var nog därför de gick så långt med mig. Dels för att väldigt få skulle erkänna att de har tittat på något olagligt. Dels för att de tror att allt de har på en ska få en att vara tyst, alla äckliga tvångshandlingar, alla sjuka saker man gör eller säger i ensamhet när hjärnan är fullständigt överbelastad och går på autopilot på grund av droger och allvarlig psykisk ohälsa.

Men det är inte jag som borde skämmas. Det är de som utsätter en annan människa, med allvarlig psykisk ohälsa, för något sådant här. Men vi pratar om ett kriminellt imperium, som att de har ett samvete.

Och alla människor som organiseras och som har tillgång till streamen kan peka, skratta och döma ens beteenden. Men de såg inte de femton åren av rent helvete som ledde fram till att jag blev den jag blev. De såg inte alla trauman. De såg inte hur det är att leva med en funktionsnedsättande kronisk sjukdom som inte togs på allvar, varken av vården eller av min egen familj. De kan inte förstå att man drar i sig så stora mängder droger ihop om att bara för en stund tänka på något annat än allt annat som surrar i huvudet konstant i vanliga fall, tills att det oftast slår över. De kan inte förstå vad många år av isolering gör med en människa.

/A
Senast redigerad av NothingWorked 2026-07-24 kl. 11:53.
Citera
2026-07-24, 16:39
Medlem
Tänkte bara berätta om P samt hans före detta äldre kvinna E, som har en direkt koppling till det här nätverket. (Som även är nära vän med M, som också har direkt koppling till nätverket)

​förra sommaren köpte jag av P för första gången, och det slår över, jag tror att P och E försöker förgifta mig med kvinnliga könshormoner, eftersom jag tror att alla tror att jag är pedofil.

​Jag försöker boka blodprover, men internet tvärstryps (0,2 megabit ner typ, det går knappt att använda internet). Jag ser att det i alla fall fanns två tider samma dag i den stora staden som inte ligger alltför långt bort, så jag går över till grannen och lånar hans dator, men då har tiderna blivit bokade.

​Men jag säger att jag ska skära halsen av E om hon har haft p-piller i tjoet (jag kommer inte ihåg allt jag skrev till en kompis). Då misstänker jag att de här personerna blir varnade och sedan får tillgång till streamen från min mobil.

​Efter det här får jag tjack som jag bara blir konstig av: trött och seg, med svårigheter att andas. Två gånger fick jag akut förstoppning, ni vet en sån där förstoppning som gör att man nästan är på väg att åka till akuten. Jag hade ju börjat med mina hjärtmediciner så jag trodde att det hade något med dem att göra.

​En gång är en kompis hemma hos mig, och jag köper två kartor benzo av P. Då får jag en tillplattad karta och sedan pulver i aluminiumfolie. Min vän frågar om han får ta lite benzo, och jag säger att han kan ta det i folien eftersom jag inte kommer att röra det. Samma helg ligger min vän på akuten med blodproppar i lungorna.

​Senast var jag i en grannkommun och skriver till en person för att fråga om han har tjack. Han svarar efter ett tag att han har fixat en femma för 500 kr. Jag tar den, och när jag kommer dit är P där. Jag hade ju förstått att det har varit skit i grejerna tidigare, så först vågade jag inte röra det. Då frågade jag, vi kan kalla honom T, om han trodde att jag kunde sälja tjacket för 800 kr till någon. "Ja, absolut", säger han. Då provade jag att dra några linor, och ligger sedan med nervryckningar och skakningar i en vecka. Sedan dess har jag haft svåra stickningar i bl.a ögonen.

Fortsättning kommer.

/A
Citera
2026-07-24, 16:57
Medlem
Som sagt, jag vet inte om jag kommer att kunna berätta exakt vad som hände i vintras, men jag gick in och ut ur mardrömstrippar som varade i flera dagar med komaliknande tillstånd, fast jag inte ens tog droger. Jag kommer inte ens kunna skriva var substansen finns, för det kommer absolut inte att bli trott på.

Men jag kan säga det ännu en gång, om Säpo eller polisen är här och läser: Jag har alltså ett kemiskt stridsvapen i min ägo just nu.

​Jag förstår att allt jag har sagt, inklusive att jag skulle ha BZ i min ägo, låter som någon galnings påhitt eller fantasi. Men om ni tar reda på min IP eller skriver ett PM här om ni vill komma i kontakt med mig, så kan jag ge er det för att skickas på analys.

​Dessutom tror jag inte att det rör sig om vanligt BZ, utan den version som har ännu längre verkningstid, alltså man blir oförmögen att göra någonting i fem dagar innan det sakta börjar släppa.

​Om jag inte hade tagit så mycket droger och läst så mycket om dem när jag var yngre, skulle jag nog aldrig ha kommit på vad det var, eftersom jag aldrig tidigare hade hört talas om att BZ ens fanns. Efter många veckor kom jag till slut fram till att jag blir ju påverkad av någon substans, och att det liknade det som jag har förstått att datura känns som. Det var väldigt nära att jag klättrade upp i ett träd och hoppa med huvudet före.

Man blir mörkrädd.

/A
Senast redigerad av NothingWorked 2026-07-24 kl. 17:05.
Citera
2026-07-25, 05:50
Medlem
Ja jösses vilken fin historia. Eftersom nu modsen blev lovade att det skulle ta fart redan från början och det aldrig sker. Verkar mest som en tragisk snetändning och olycklig kärlek, kan vi inte skicka denna till papperskorgen innan vi hunnit gå igenom hela alfabetet i olika karaktärers namn?

Gott folk, summeringen op vill komma till, titta inte på hens typ av filmer.

//man blir mörkrädd när man läser detta
Senast redigerad av KxWdp 2026-07-25 kl. 05:53.
Citera
2026-07-25, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KxWdp
Ja jösses vilken fin historia. Eftersom nu modsen blev lovade att det skulle ta fart redan från början och det aldrig sker. Verkar mest som en tragisk snetändning och olycklig kärlek, kan vi inte skicka denna till papperskorgen innan vi hunnit gå igenom hela alfabetet i olika karaktärers namn?

Gott folk, summeringen op vill komma till, titta inte på hens typ av filmer.

//man blir mörkrädd när man läser detta
Om jag hade läst den här tråden så hade jag tänkt trams sen gått vidare med livet. Du kände att du måste skapa ett helt nytt konto för att skriva och försöka få den i papperskorgen.

Det säger mycket om vad din agenda är.

/A
Senast redigerad av NothingWorked 2026-07-25 kl. 07:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in