Citat:
Ursprungligen postat av
KxWdp
Du filmar in i grannens bostad tvärs över och väljer att publicera det denna väg? Du filmar in i gemensamma publika områden för föreningen?
Du har hypoteser och anklagelser on att denna individ ska vara en del I något och gjort det ena och det andra?
Och självfallet kan vem som helst här se min profil och gå in och se vad jag skrivit? Det är väll en del av ett pu likt forum?
Du får ju själv göra vad du vill, men 95% av denna tråd består ju bara av dina egna inlägg och den kommer ju ingen vart mer än att det bara verkar vara helt ovetandes människor som blir drabbad här?
Som sagt han kan gärna anmäla mig om han vill, varsågod.
Det enda jag har sagt är mina misstankar om han vill anmäla mig för det, som sagt varsågod.
Ja det är ju det jag menar. Ska jag behöva gå in och kopiera allt du skrivit i tråden?
"Hen/det har en skyldighet gentemot de få läsarna samt mot serverägaren där denna tråd tvingas ta upp plats på hårddiskarna."
"Ja jösses vilken fin historia. Eftersom nu modsen blev lovade att det skulle ta fart redan från början och det aldrig sker. Verkar mest som en tragisk snetändning och olycklig kärlek, kan vi inte skicka denna till papperskorgen innan vi hunnit gå igenom hela alfabetet i olika karaktärers namn?"
"2 månader med denna dagbok. Inget nytt, inget inträffat, inget av värde. Mods lås och släng i soptunnan."
Du verkar iallafall vara väldigt intresserad av den här tråden, framförallt intresserad att få den i papperskorgen. Som jag sagt tidigare, om jag hade läst den här tråden som utomstående så hade jag garvat och tänkt trams och sen gått vidare med livet.
/A