2026-06-28, 13:23
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
L ett nytt högerliberalt alternativ med ny partiledning.

De gamla vänsterliberalerna har lämnat partiet.

Många liberaler med högerliberal prägel har återvänt från MED till L.

https://www.youtube.com/watch?v=5OLOi6QKFoU

Efter att ha lyssnat på Bard så tror jag att L har en god chans att komma in i riksdagen, och att det finns hopp om ett Tidö 2.0.

Nu är det match!

Frågor på det?
Samtidigt ökar S med ungefär lika många väljare. Oh, the irony.
Citera
2026-06-28, 13:58
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Ja, jag har en fråga. Vad fan menar du? Din diskussions start är obegriplig.

Vad sa Bard? Vilka är dessa vänster liberaler som lämnat L? Vilka är dessa höger liberaler som han påstått ersatt dom? Vad gjorde dom vänster resp höger, har han själv någon aning?

Bard är en dåre, som tror han är smart. Varför i helvete lyssnar någon på en sådan clown? Han är en ful, obehaglig, mediakåt föredetting, som saknar alla former av kvalifikationer för något alls. Han har inte en enda god egenskap, och har aldrig haft. Inte intelligent, inte intressant, han är någon slags obehaglig parasit, med stirrande blick och osammanhängande svammel. Av vilken anledning tycker du hans åsikter om politik är av intresse?

Även jag har tyvärr råkat ut för Bard. En mer självcentrerad individ står inte att finna. Så fort han fick motargument använde han någon slags nedlåtande attityd där han ömkar över alla som inte tycker som honom.
Citera
2026-06-28, 14:39
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Vilka sossar fanns i L, och inte hos... sossarna? Nej du skriver så korkat att man får huvudvärk, eller om du bara upprepar vad idioten Bard sa.

L är alltså ett döende parti, som varit tydliga med att de jobbar åt miljardärer, inte åt vanligt folk. Det är hjärndött att som vanlig arbetare stödja ett parti som spottar arbetare i ansiktet, men som suger av miljardärer.

Ja Bard är verkligen intelligent som misslyckats i skolan, och aldrig haft ett riktigt jobb, utan bara bögat runt på scen och lajvat popstjärna. Så oerhört intelligent. Precis som hemlösa La Camilla, Bards bästa kompis. Så oerhört intelligent.

Tidö har tyvärr visats stödja giriga onda människor till höger, och försummat vanliga arbetare, så nej det blir tyvärr inget Tidö 2.0. Kanske 2030.....

Hur kan man svamla så mycket skit som du gör?

Vi fattar. Du är arbetslös och vill lyfta bidrag. Parasit.
Citera
2026-06-28, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Varför skulle han ha skyhögt IQ? Vad är bevisen för det? För att han har sagt det själv? Han ljuger om allt, vad han gör, vad han har gjort osv.
Om du säger det så har du säkert rätt.
Men du vet att man kan testa IQ och AB åkte på det under mönstringen. Men jag märker att du hellre diskuterar utifrån känslor så du får ha rätt.
Citera
2026-06-28, 16:21
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Frågor på det?

Så Bard har bytt parti igen? Hur många partier har han varit med i nu, alla?

Gungar knätofsarna när han tar dej i tvåan?
Citera
2026-06-28, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provocative3.0
Om du säger det så har du säkert rätt.
Men du vet att man kan testa IQ och AB åkte på det under mönstringen. Men jag märker att du hellre diskuterar utifrån känslor så du får ha rätt.

Han har säkert testa sitt IQ någon gång. Men att han skulle ha väldigt högt tror jag han ljuger om. Han ljuger att han jobbar med psykoanalys och har utbildning inom det och att han anlitas som filosof av internationella företag. Varför skulle han inte ljuga om att han har högt IQ?
Citera
2026-06-28, 21:18
Medlem
ekerilars avatar
Citat:
Ja, jag har en fråga. Vad fan menar du? Din diskussions start är obegriplig.

Vad sa Bard? Vilka är dessa vänster liberaler som lämnat L? Vilka är dessa höger liberaler som han påstått ersatt dom? Vad gjorde dom vänster resp höger, har han själv någon aning?

Bard är en dåre, som tror han är smart. Varför i helvete lyssnar någon på en sådan clown? Han är en ful, obehaglig, mediakåt föredetting, som saknar alla former av kvalifikationer för något alls. Han har inte en enda god egenskap, och har aldrig haft. Inte intelligent, inte intressant, han är någon slags obehaglig parasit, med stirrande blick och osammanhängande svammel. Av vilken anledning tycker du hans åsikter om politik är av intresse?

Bard är minst sagt underlig, men man får tänka på att han sagt väldigt mycket som varit helt otroligt, men som sedan visat sig stämma. Internet, sociala medier, Trump.

Hur ogärna jag än vill medge det: Karln brukar ha rätt!
Citera
2026-06-28, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekerilar
Bard är minst sagt underlig, men man får tänka på att han sagt väldigt mycket som varit helt otroligt, men som sedan visat sig stämma. Internet, sociala medier, Trump.

Hur ogärna jag än vill medge det: Karln brukar ha rätt!

Som när han förutspådde instagrams snara död för ca 10 år sen då. Utvecklingen gick spikrakt åt andra hållet kan man säga. Charlatan är han. Tjackad charlatan.
Citera
2026-06-28, 22:15
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilsphinx
Som när han förutspådde instagrams snara död för ca 10 år sen då. Utvecklingen gick spikrakt åt andra hållet kan man säga. Charlatan är han. Tjackad charlatan.

Exmepel på saker Bard haft fel i:

-Bios död
-Samtyckeslagen

Exempel på saker han haft rätt i:
-Internets framväxt
-AI
Citera
2026-06-28, 22:24
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Om du tittar på videon så ser du vilka vänsterliberaler som lämnat L och vilka högerliberaler som tillkommit.
Om du citerar det i trådstarten slipper man klicka på en länk för att förstå diskussionsunderlaget.
Citera
2026-06-28, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Han har säkert testa sitt IQ någon gång. Men att han skulle ha väldigt högt tror jag han ljuger om. Han ljuger att han jobbar med psykoanalys och har utbildning inom det och att han anlitas som filosof av internationella företag. Varför skulle han inte ljuga om att han har högt IQ?
Du fick ju rätt. Sluta tjafsa
Citera
2026-06-29, 18:45
Avslutad
Bard är en totalt sönderknarkad homosexuell dvärg som är kontraindikator på i stort sett allting som har med politik att göra.

Detta därför att han är en av Sveriges största mytomaner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in