2026-06-28, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Ok, så att en man i en maktpositions första tanke är "skicka runkmaterial" och sen gråter att "säg inte till folk att jag är patetisk, waaaah" är inte ett problem utan att hon, som kvinna, vill outa personen är det? Förstår jag dig rätt nu?

Jag bryr mig inte ett dugg om dessa två men rent principiellt kan den här David sätta sig på en kaktus.

Sen att hon är lite väl desperat att "tala ut" om det hela är också sorgligt. Räcker väl med att läcka har David är och låta livet fortgå? Skulle någon sen kontakta henne så kör på men att aktivt försöka få sina 15min i rampljuset på det här sättet är väl ändå lite meh det med.

Förvånad att detta inte ligger under "Feminism". Det är väl där allt kvinnohat ska vara?
Hur är han i maktposition? De har ingen som helst förbindelse med varandra. Snarare verka makten ligga i hennes händer. Och sen är det skönt att se att folk slutat lägga sig för dessa idiotiska utpressningsförsök. Vuxns människor stöter på varandra... klarar du inte av de så bör du låsa in dig madrasserad cell utan uppkoppling.
2026-06-28, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Ja det här ger henne nog maxat med nya filmroller.

Kan någon berätta för mig, en dum jävel, varför 4.3M tittar på en något rundlagd tjej, dock blond eller blonderad, i guldklänning som dansar ensam framför en kamera?
Köpta följare?
2026-06-28, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FunLightFittsaft
Jag kommer svara på detta som att du är seriös, men jag antar att du bara trollar. Det går inte att likställa att säga "Jag vill ha en roll i din film" med "skicka nakenbilder så kan du göra din karriär". Den taskiga äckliga tjejen har absolut ingen hållhake eller nåt på den stoiske mannen. Hade hon sagt "Ge mig en roll annars skriver jag till din hustru (inte för att han, efter en snabb titt på sin wikipediasida, verkar vara förmögen att hålla kvar en kvinna en längre period", hade det varit ett mycket mer intressant case men detta är bara dumt.
Om din definition av stöta är "visa pattarna så får du nåt av mig", tycker jag synd om sveriges samlade kvinnor och rekommenderar dig att inte använda några sociala medier alls å deras vägnar.
Var fick du det iffån att hon skulle få en roll för pattar? Det är ren lögn, för hade han gett henne det erbjudandet hade hon skickat pattbilder på 3 sekunder!
Och fattar du inte det själv är du infantil!
2026-06-28, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartkrutsskalle
Hur är han i maktposition? De har ingen som helst förbindelse med varandra. Snarare verka makten ligga i hennes händer. Och sen är det skönt att se att folk slutat lägga sig för dessa idiotiska utpressningsförsök. Vuxns människor stöter på varandra... klarar du inte av de så bör du låsa in dig madrasserad cell utan uppkoppling.
Om du inte ser hur en känd regissör är i en maktposition kontra en person som vill ta sig in i filmindustrin är det ingen idé att vi diskuterar överhuvudtaget. Då grundar vi på helt olika premisser. Jag i verkligheten - du i nåt manschauvinistisk ihopkokav din algoritm.

Vad är det för makt hon ens skulle ha i sina händer?
2026-06-29, 04:23
Medlem
Fojoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayGuy
Mercedes Blanche är en TikTokare med 4,3 miljoner följare som försöker ta sig in i traditionell media. Här kan ni läsa vad hon har varit med i; https://www.imdb.com/name/nm12880953/). Som ni ser så började det med en massa statistjobb, sedan är hon med i diverse dåliga tv-serier, där den sämsta lyckas med konststycket att få 1/10 stjärnor på IMDB; https://www.imdb.com/title/tt20918756/ratings/?ref_=tt_ov_rat. Efter detta försöker hon med diverse kortfilmer och är sedan med i America's Got Talent.

David Spade är en framgångsrik skådespelare som på senare år börjat producera film. Hans produktionsbolag lägger upp en annons för en provspelning för en roll i en ny film han producerar. Senare så sitter David Spade på TikTok och tittar på halvnakna kvinnor. Då hittar han Mercedes Blanches Tiktok och trycker på gilla. För att få en uppfattning på vad hennes TikTok går ut på så kan man titta på detta klipp; https://www.tiktok.com/@missmercedesblanche/video/7645052165316300062

Hur som helst så märker hon att han har gillat ett av hennes videor, och därför skickar hon PM till honom där hon uttrycker en önskan att få rollen i hans film som det utannonserats en provspelning för. David Spade är dock bara på TikTok som privatperson och ber henne därför att skicka toplessbilder. Hon blir förolämpad av detta, och David Spade ursäktar sig och ber henne att inte nämna detta. Istället så läcker hon ut allt han skrivit till hennes 4,3 miljoner följare, sedan hör hon av sig till alla podcaster hon kommer på och frågar om hon kan komma och berätta hur den hemska David Spade har stött på henne i ett helt privat sammanhang. Ingen podcast vill ha hennes som gäst. Är detta börjat på slutet av sympatier för kvinnor som henne?

Här är hennes syn på det hela;
https://www.tiktok.com/@missmercedesblanche/video/7655740852517522719

Hur har hon 4.3 miljoner följare där knappt några kollar/gillar hennes klipp?
2026-06-29, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayGuy
Om det hade varit på provspelningen hade jag hållit med, men det var när han gillade en bild på henne, och det var hon som skickade PM till honom.

Om hon hade klarat av att svara nåt riktigt kul på hans fråga om topless-bilder så hade hon antagligen fått en roll, eller åtminstone fått provspela.

Att bli kränkt leder sällan till något bra.
HusvagnSvenssons avatar

Moderatormeddelande

Postat av HusvagnSvensson 2026-06-29, 06:41
Moderator
Ej jämställdhet och diskriminering
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem