Citat:
Ursprungligen postat av
Bone Collector
Definitivt weird och "äckligt beteende" att tycka att man förtjänar en filmroll, bara för att filmens producent gillat ett foto.
Handlade alltså inte om en "önskan att provspela för rollen". Det handlade om en "önskan att få rollen, rakt av".
Jag kommer svara på detta som att du är seriös, men jag antar att du bara trollar. Det går inte att likställa att säga "Jag vill ha en roll i din film" med "skicka nakenbilder så kan du göra din karriär". Den taskiga äckliga tjejen har absolut ingen hållhake eller nåt på den stoiske mannen. Hade hon sagt "Ge mig en roll annars skriver jag till din hustru (inte för att han, efter en snabb titt på sin wikipediasida, verkar vara förmögen att hålla kvar en kvinna en längre period", hade det varit ett mycket mer intressant case men detta är bara dumt.
Citat:
Ursprungligen postat av
DayGuy
Varför? Är det inte acceptabelt att skicka PM för att stöta på någon på TikTok? Speciellt om hon skickade det första PMet.
Om din definition av stöta är "visa pattarna så får du nåt av mig", tycker jag synd om sveriges samlade kvinnor och rekommenderar dig att inte använda några sociala medier alls å deras vägnar.