2006-09-13, 06:41
Medlem
Hmm, jag vet inte riktigt om mitt ämne faller in under paranormalt/ockult men jag ger det ett försök :P

Någon som har tips på en duktig siare/sierska som kan hitta en värdefull sak som jag tappat bort? Kanske till och med någon som hänger här i tråden?

Har vänt uppochner på huset 10ggr nu men finner ej det jag söker!
Tacksam för alla svar jag kan få.
2006-09-13, 21:45
Medlem
fbes avatar
Tiny Joe....
2006-09-13, 23:41
Medlem
Frantics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fbe
Tiny Joe....
2006-09-14, 10:01
Medlem
Citralahs avatar
Titta här bara...

Direkt sätter ni en oseriös och hånfull prägel på tråden. (Även fast jag måste erkänna att det var lite roligt, men ni kan väl hålla er?)

Om ni nu är helt övertygade om att det inte finns någonting i denna verklighet som att hitta borttappade saker utan att använda de fysiska sinnena, så behöver ni ju inte göra narr av människan som undrar? Seriöst och vänligt diskuterande i det här fallet tycker jag skulle vara att berätta att man inte tror på att någon människa kan hjälpa en att hitta borttappade saker på något onaturligt sätt och sedan önska personen i fråga lycka till ändå.

Nu känner jag mig tjatig om det här men jag tycker f*n det behövs
2006-09-14, 11:09
Medlem
fbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citralah
Titta här bara...

Direkt sätter ni en oseriös och hånfull prägel på tråden. (Även fast jag måste erkänna att det var lite roligt, men ni kan väl hålla er?)

Om ni nu är helt övertygade om att det inte finns någonting i denna verklighet som att hitta borttappade saker utan att använda de fysiska sinnena, så behöver ni ju inte göra narr av människan som undrar? Seriöst och vänligt diskuterande i det här fallet tycker jag skulle vara att berätta att man inte tror på att någon människa kan hjälpa en att hitta borttappade saker på något onaturligt sätt och sedan önska personen i fråga lycka till ändå.

Tiny Joe är den enda på FB som jag vet menar att han kan hitta borttappade saker. Jag har ännu inte sett något bevis för att han inte kan det. Däremot vore det väldigt skoj om han lyckades Vad jag tror är inte jätteintressant, eftersom det inte var vad som efterfrågades.
2006-09-14, 11:19
Medlem
Frantics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citralah
Titta här bara...

Tramsmaja, det där säger mer om dig än om någon annan. Tiny Joe säger sig ju kunna gå in i folks gårdag och kolla vad som hänt, varför inte tipsa om honom då? Jag tyckte att det var roligt att fbe kunde svara så kort och koncist på frågan. Jag tror inte att Tiny Joe kan hitta folks borttappade saker och av ditt inlägg att döma så tror nog inte du det heller. Men jag tycker inte att någon var otrevlig eller gjorde narr av honom, det där kommer nog från dig själv, och om du vill skriva fan så gör det, vi kan hantera det.
2006-09-14, 19:36
Medlem
Citralahs avatar
Hehe. Fan, fan, fan. There you have it.

Jag tycker bara att det är så skumt. Först gör ni er lustiga över stackars Tiny, som jag tror behöver allt annat än det, och sedan så rekommenderar ni honom genast som siare. Men jag förstår er. Eftersom ni inte tror på någonting sånt här så ser ni väl bara lite humoristiskt på alltihop.

Kanske har Tiny Joe verkligen någon "förmåga" (gillar inte ordet) och det skadar ju absolut inte om han testar att hitta Login's borttappade sak.

Önskar att jag kunde rekommendera någon som jag verkligen tror kan det här, men det kan jag inte. Just när det gäller s.k. siare/sierskor så är jag skeptisk mot det mesta. Jag tror att det kan vara möjligt för vissa personer att känna var saker och ting befinner sig, men jag tror även att 99% är skojerier. Speciellt när det är pengar inblandat.
2006-09-18, 11:50
Medlem
Rickenbacker69s avatar
Det vore ju kul att sätta Tiny Joe på prov, men av någon anledning tror jag att han kommer att råka missa den här tråden.
2006-09-18, 12:42
Medlem
Frantics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickenbacker69
Det vore ju kul att sätta Tiny Joe på prov, men av någon anledning tror jag att han kommer att råka missa den här tråden.
Akta så du inte sätter en hånfull prägel på tråden!! Aja Baja!!
2006-09-18, 22:48
Medlem
Rickenbacker69s avatar
Vad menar du, jag förutsade ju bara framtiden? Du ska se att jag får rätt, det har jag läst i tarotkorten :-).
2006-09-19, 09:50
Medlem
Frantics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickenbacker69
Vad menar du, jag förutsade ju bara framtiden? Du ska se att jag får rätt, det har jag läst i tarotkorten :-).
Det var ett skämt baserat på inägg nr. 4 i den här tråden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in