Igår, 01:19
  #1
Medlem
Orgelnistens avatar
En man i 20-årsåldern fick en elstöt och fick föras till sjukhus efter att han, enligt egen utsago, åkt på ett tåg från Helsingborg på torsdagen. Hans skador beskrivs som lindriga, uppger Region Skåne.
P4 Malmöhus

Mannen får böter för olovligt beträdande av spårområde.
Polisen
Citera
Igår, 01:24
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelnisten
En man i 20-årsåldern fick en elstöt och fick föras till sjukhus efter att han, enligt egen utsago, åkt på ett tåg från Helsingborg på torsdagen. Hans skador beskrivs som lindriga, uppger Region Skåne.
P4 Malmöhus

Mannen får böter för olovligt beträdande av spårområde.
Polisen

Låt den lille tågtakssurfaren betala sin egen sjukhusräkning. Varför ska vi andra jobba och betala för att han är dum i huvudet och hänger på TikTok och gör korkade saker?
Citera
Igår, 02:14
  #3
Medlem
ReklamApaNegers avatar
20 års åldern!? Är folk så jävla efterblivna som inte inser dödsfaran från kontaktledningen?
Citera
Igår, 02:34
  #4
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Darwin ger och Darwin tar.. Nuff said
Citera
Igår, 02:41
  #5
Medlem
Surfade på vagnarna i Gbg när jag typ va 12-14 år.

20 år?… det är patetiskt
Citera
Igår, 03:25
  #6
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Låt den lille tågtakssurfaren betala sin egen sjukhusräkning. Varför ska vi andra jobba och betala för att han är dum i huvudet och hänger på TikTok och gör korkade saker?

Sant. Samma med bilförare som är skyldiga till en trafikolycka och alla rökare som får lungcancer. Helt rätt!
Citera
Igår, 04:07
  #7
Medlem
Varmlandskorvens avatar
Jag har sett många såna tågsurfare på Youtube. Mexiko verkar vara häftigt att tågsurfa i
Citera
Igår, 04:30
  #8
Avslutad
Människor är kreativa med att hitta på nya sätt att vara dumma i huvudet på. Det är tydligt.
Citera
Igår, 05:30
  #9
Medlem
Det hände ju för en månad sen. Det blev nog dyrare att åka på tåget än i det. Dessutom fick han sig en läxa.
Citera
Igår, 06:24
  #10
Medlem
Vit-Brandbils avatar
När denna typ av idioter skadas eller ibland dör så har jag faktiskt svårt att tycka synd om dem.
Denna gång hade killen tur då han fick lindriga skador men nästa unge kommer säkerligen inte ha samma tur.
Citera
Igår, 07:25
  #11
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Galet. Är tågsurf en grej eller förlorade han ett vad.
Citera
Igår, 08:49
  #12
Medlem
Limma skinkbits avatar
Hur kunde han överleva en elstöt på järnvägen? Det är 15.000 volt i kontaktledningen och det leker man verkligen inte med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in