En man i 20-årsåldern fick en elstöt och fick föras till sjukhus efter att han, enligt egen utsago, åkt på ett tåg från Helsingborg på torsdagen. Hans skador beskrivs som lindriga, uppger Region Skåne.
P4 Malmöhus
Mannen får böter för olovligt beträdande av spårområde.
Polisen