2026-06-25, 20:12
Medlem
Någon annan här som spelade detta spelet som liten och bara kom till dungeon 5 och dog?
Var helt inne i det men fattade inte så mycket när det kom till spells och grejer.
Men jag tyckte omslaget var ashäftigt och grafiken var/är fan detaljerad.
Citera
2026-06-26, 16:17
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anyonehopefull
Någon annan här som spelade detta spelet som liten och bara kom till dungeon 5 och dog?
Var helt inne i det men fattade inte så mycket när det kom till spells och grejer.
Men jag tyckte omslaget var ashäftigt och grafiken var/är fan detaljerad.

Kanske man borde göra ett nytt försök på det spelet
Citera
2026-06-26, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slagskott
Kanske man borde göra ett nytt försök på det spelet

Ja alltså det är faktiskt jävligt bra för att vara på nes och haft roliga kvällar med det när man var liten även om man inte kom så långt, men omslaget och känslan är ändå gripande.

Tror det vara deras jävla långa passwords för alla karaktärer som ner motiverade en att fortsätta
Citera
2026-06-26, 18:34
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anyonehopefull
Ja alltså det är faktiskt jävligt bra för att vara på nes och haft roliga kvällar med det när man var liten även om man inte kom så långt, men omslaget och känslan är ändå gripande.

Tror det vara deras jävla långa passwords för alla karaktärer som ner motiverade en att fortsätta

Deja vu och shadow gate fick jag också lust att spela nu, får se om jag hinner till semestern
Citera
2026-06-26, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slagskott
Deja vu och shadow gate fick jag också lust att spela nu, får se om jag hinner till semestern

Ah fan vad kul
Aah Shadow Gate är fan bra, musiken gräver sig in i huvudet.
Dududuuuu dududu duudu duuu dududuuu duduuu

Edit: Faktiskt inte spelat Deja vu själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in