Citat:
Ursprungligen postat av
HenAnnan
Tjejer som handlar på Temu; billiga skitprodukter som medför mycket miljöförstöring och gynnar en diktatur?
Är det sådana du tänker på?
Dom flesta är nog bara egoister, inte rika egoister. Men dom är många.
Ja det är ju en del, män köper dyrare prylar.
Lite svår att tänka mig en egoist som misslyckas , och blir fattig.
Alltså om man har drivet som egoist så kommer man ju någonstans där man roffar åt sig tycker man , klart det kan finnas ointelligenta egoister också men gör man allt man kan och misslyckas med allt låter orealistiskt.
Det är ju ändå ett driv.
Man gör allt för få och får inget hehe
Ja sen är ju alla lite poryltokiga när dom är unga och börjar tjäna pengar såklart men det är mer att det är nytt att ha så mycke pengar