2026-06-25, 17:47
Avstängd
Befinner mig över sommaren i Stockholm av olika anledningar trots att jag permanent flyttat till Marbella sedan några år tillbaka och det som slår mig är hur sexiga alla svenska tjejer är men också hur kåt jag blir och hur detta leder till fruktansvärd ilska och frustration eftersom jag inte har nån att ligga med här som tillfälligt lättas av en runkutlösning men dessvärre är det inte tillräckligt.

Jag känner att jag måste betala en ung och tight 18-19 årig colombiansk tjej 10-150 eur för att ha sex med henne i en timme men i Sverige skulle inte ens dessa snygga blondintjejer man ser på gatan ta emot 50 lax ens för ett ligg alltså det är omöjligt här och jag vägrar köpa sex i ett land som Sverige där de placerar dig i handfängsel och häktar dig osv.

Jag måste åka till Danmark akut för att få ligga lagligt alltså, men jag måste samtidigt befinna mig i Stockholm av olika anledningar, vilket innebär en omöjlighet att få ligga och för mig och min psykiska hälsa att må bra.

Jag klarar inte längre av trycket av att leva som icke-sexköpare, jag måste köpa sex annars blir jag galen, vad ska jag göra? Jag kan inte gå ut på krogen eller nattklubb för det fungerar inte för mig, jag är lite för intelligent och kultiverad för att bjuda tattuerade trash på öl eller drinkar och prata om fotbollsmatch.

Jag längtar tillbaka till när jag bodde i Colombia och reste över till Ecuador och sen till Peru osv asså perfekta tonårstjejer en timme för 10 dollar alltså det är vad jag sätter som min standard och det är hemskt att sakna dessa känslor som jag kände när jag befann mig i Sydamerika som en vit man uppskattad av det motsatta könet.

Jag är inte uppskattad av kvinnofolket i Stockholm, jag kan inte få ligga här trots att jag är 185cm vältränad nordisk man och ser bra ut. Obs ska noteras att samtliga komplimanger kommer från utländska tjejer ej svenska.

Lösningar? Jag har redan premium på tinder och swipar ja på alla som inte ser helt efterblivna eller mcdonalds-tjocka ut, inget resultat alls bara timewasters wtf.
Citera
2026-06-25, 17:49
Medlem
Lösningar? Besök närmsta psykmottagning. Du har uppenbarligen problem ingen här kan hjälpa dig med.
Citera
2026-06-25, 17:51
Medlem
MisterPartyfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsMullenss
alla som inte ser helt efterblivna eller mcdonalds-tjocka ut, inget resultat alls bara timewasters wtf.
Du kanske är ämnad de kvinnorna om du nu har så svårt för de andra?
Man kan vara förblindad av sitt utseende och personlighet.
Citera
2026-06-25, 17:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MisterPartyfuck
Du kanske är ämnad de kvinnorna om du nu har så svårt för de andra?
Man kan vara förblindad av sitt utseende och personlighet.
Att definiera sitt värde utifrån svenska parametrar är inget jag kommer i närheten av.
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Lösningar? Besök närmsta psykmottagning. Du har uppenbarligen problem ingen här kan hjälpa dig med.
En svensk kvinnas åsikt? Värd lägre än en spottloska enligt mig.
Senast redigerad av SkogsMullenss 2026-06-25 kl. 17:59.
Citera
2026-06-25, 18:05
Medlem
Äsch åk till Danmark du. En liten weekend hinner du väl ändå klämma in? Passa på att äta ett smörrebröd och gå på nåt museum. Gör en semesterresa av det!
Senast redigerad av Bimbodeluxe 2026-06-25 kl. 18:07.
Citera
2026-06-25, 18:06
Medlem
Sladdsnuss avatar
Är det köpandet som är en del av det sexuella?
Tänker spontat att en importbrud knappast är mer skamfullt än en random svensk kuk karusellad hiv-fitta.
Citera
2026-06-25, 18:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdsnus
Är det köpandet som är en del av det sexuella?
Tänker spontat att en importbrud knappast är mer skamfullt än en random svensk kuk karusellad hiv-fitta.
Hade gärna sprutat inuti tajta mellanösternbrudar men även dessa tycks hålla väldigt kraftfullt distansavtagande, inte för att jag försökt, men ändå. I sydamerika blir jag dagligen ögonknullad av allt som bär fitta men i Sverige är jag osynlig.
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Äsch åk till Danmark du. En liten weekend hinner du väl ändå klämma in? Passa på att äta ett smörrebröd och gå på nåt museum. Gör en semesterresa av det!
Tack det verkar som att jag måste dra en nödresa akut allergisk reaktion!
Senast redigerad av SkogsMullenss 2026-06-25 kl. 18:11.
Citera
2026-06-25, 18:10
Medlem
Sladdsnuss avatar
Citat:
Hade gärna sprutat inuti tajta mellanösternbrudar men även dessa tycks hålla väldigt kraftfullt distansavtagande, inte för att jag försökt, men ändå. I sydamerika blir jag dagligen ögonknullad av allt som bär fitta men i Sverige är jag osynlig.
Hm. Låter som att du ger ett för löst eller oseriöst intryck.

Svennetjejer och arabblattar gillar när killar är 50/50 "Den här kan jag gifta mig med men också leva utan". De gillar inte surfare, bodybuilders eller killar med gele i håret och solglasögon. I Sydamerika är det närmast tvärtom.
Citera
2026-06-25, 18:11
Medlem
Citat:
De ägonknullade inte dig utan den potentiella storleken på din plånbok. I Sverige kan kvinnor leva väl utan din plånbok. Dessutom verkar du vilja betala kaffepengar för tjänsten och då blir det svårt i Sverige.
Citera
2026-06-25, 18:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdsnus
Hm. Låter som att du ger ett för löst eller oseriöst intryck.

Svennetjejer och arabblattar gillar när killar är 50/50 "Den här kan jag gifta mig med men också leva utan". De gillar inte surfare, bodybuilders eller killar med gele i håret och solglasögon. I Sydamerika är det närmast tvärtom.
Du gör helt fel i att analysera mig som person, det är felet männen i Sverige gör, de tror felet ligger hos dem när alla svaren på problemen heter flygbiljett?
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
De ägonknullade inte dig utan den potentiella storleken på din plånbok. I Sverige kan kvinnor leva väl utan din plånbok. Dessutom verkar du vilja betala kaffepengar för tjänsten och då blir det svårt i Sverige.
Du har en väldigt bra poäng men självklart kan jag lägga 5 lax på ett knull i stockholm från rosa sidan eller nåt men det bangar jag på dessutom kommer jag såklart inte lägga 10lax alltså man får ha lite självrespekt oavsett inkomstnivå. Men återigen som jag sa vill jag inte riskera nåt i Sverige.
Senast redigerad av SkogsMullenss 2026-06-25 kl. 18:17.
Citera
2026-06-25, 18:18
Medlem
SoulOfSophias avatar
Ja, klart det är svårare för dig att få kvinnor i Sverige än kvinnorna i Colombia som ser dig som het vit gringo. Är du säker på att du inte har fått högmod efter att ha knullat dessa sydamerikanskor? Eller skulle du säga att du har korrekt koll på ditt eget värde?

Men men, någon svensk kvinna kan du allt få om du sänker standarden tillräckligt. Störst chans på kvinnor i Sverige har du nog där alkoholen finns och inte på Tinder. Varför vill du inte bjuda på drinkar? Du har inga problem att knulla horor, men drinkluder är för trashiga för dig?
Citera
2026-06-25, 18:21
Medlem
Klandalfs avatar
Hahaha, kul tråd även om den inte är på riktigt.

Läser man mellan raderna så ska man förstå att TS är en ohyggligt oattraktiv man med personlighetsstörningar som inte ens kan få omkull en WT-tjej eftersom alla lägger benen på ryggen när han kommer. Antar att poängen med tråden, om det ens finns någon, är att gnälla över att svenska kvinnor inte är horor och sexköpslagen är skit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in