Citat:
Ursprungligen postat av
VolvoNiklas41
Ingen konflikt alls, 2 kompisar
Det är oftast mellan kompisar som konflikter uppstår. Jag säger inte att det är så, men det kan vi inte utesluta utan mer information.
Nu var det länge sedan jag flyttade söderut men för 20+ år sedan så var det främst ungarna från byarna som hade EPA - är det fortfarande så eller har det letat sig närmare stan?
Man hörde när de kom körande från Måttsund och då var det lika bra att hålla bilen parkerad som boende på Bergnäset där de gärna höll till och körde runt och runt och runt och runt.