2014-09-23, 19:19
Medlem
Haruspexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
5a 200
10a 200
20x 200
stört uppläg den kranen kör med men går det så går det...

Haha vafan..

1-4 200
5g+ 150
15+ 120

Sen får jag inte det billigare dock. Har slutat handla på FS igen.
Citera
2014-09-23, 19:39
Medlem
hassehustlers avatar
Tjena, är van droganvändare sen väldigt lång tid tillbaka, just nu har jag varit relativt ren två i månader(tagit lite nätdroger nån helgdag till och från). Jag lämnade mitt första urinprov förra onsdagen, vet inte vad provet visade dock.

Var lite dum och tog tjack i helgen på fyllan (tror tyvärr det var meta, pga biverkningarna) Tog sista skjutsen i söndagskväll (tror jag knappt tog ett gram på 3 dagar, fyllde på lite då och då och var rätt vaken). Tog även lite 4-cmc, men vi snackar sjukt små mängder där med.

Svettades som fan i söndagsnatt dock inget natten till idag. Ska lämna urinprov imorgon 10.00, vad tror ni? klarar jag mig? Tog enbart nasalt.

Väldigt svår fråga därför jag vill vända mig till er vana tjackmissbrukare. Har egentligen svårt och se att det ska ta upp mot 72 timmar på mig med den lilla mängd.
Citera
2014-09-23, 19:46
Medlem
Det låter som att det är lugnt, tror ioförsig att meta håller sig länge i pisset? Fast å andra sidan var det ju bara bankat med det så du lär ju inte fått i dig mycket.

Tror att du är grön på håret
Citera
2014-09-23, 19:51
Medlem
Forhellscreams avatar
Jag har en fråga; Hur tjackracear ni för ultimata effekt utav tjacket. När jag racear så känner jag inget rus alls efter dag 2.
Citera
2014-09-23, 19:53
Medlem
hassehustlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Det låter som att det är lugnt, tror ioförsig att meta håller sig länge i pisset? Fast å andra sidan var det ju bara bankat med det så du lär ju inte fått i dig mycket.

Tror att du är grön på håret

Skönt och höra! men jag kör nog vattentricket i alla fall. Jag är där där frivilligt på mottagningen och är väldigt omtyckt, samt att jag problem att pissa förra gången (har nästan aldrig lämnat urinprov tidigare i mitt liv under 8 års missbruk) så jag tror dom köper att jag drack mycket vatten utan vetskap för att ha lättare att kissa. Så får jag lämna nytt sen.

Hur är det med blodprovet då? Skulle fixa ett under veckan innan nästa besök men det har ej blivit av då jag glömt av det samt att jag är så jävla nålrädd nu för tiden. Särskilt sen jag blev nykter
Citera
2014-09-23, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Forhellscream
Jag har en fråga; Hur tjackracear ni för ultimata effekt utav tjacket. När jag racear så känner jag inget rus alls efter dag 2.
Rent tjack.

Härligt det ska bli att få hem ett halvt hekto nu i veckan att rena med aceton och köra...
Citera
2014-09-24, 00:10
Medlem
Forhellscreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanf
Rent tjack.

Härligt det ska bli att få hem ett halvt hekto nu i veckan att rena med aceton och köra...

Jag köper mitt tjo från flugsvamp, har testat nästan hälften av säljarna. Dom påstår att dom har 70% rent, vilket säkert inte är sant ändå.
Citera
2014-09-24, 07:27
Bannlyst
Citat:
Jag köper mitt tjo från flugsvamp, har testat nästan hälften av säljarna. Dom påstår att dom har 70% rent, vilket säkert inte är sant ändå.
Det är knappast 70% rent och även om det skulle vara så är resterande 30% något vidrigt skit du definitivt inte vill peta i dig. Så tänk på att rena tjacket.
Citera
2014-09-24, 10:52
Medlem
Tiaitchsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanf
/../ Rena med Aceton /../
Tänk på att köpa kemiskt rent Aceton, d.v.s. 100% (egentligen är det <100% men ja) samt att stänga behållaren så fort du mätt upp mängden du skall ha för att undvika så mycket föroreningar (vatten i första hand) som möjligt, speciellt då amf är vattenlösligt.
Citera
2014-09-24, 13:08
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBronx
Vet inte om ämnet passar bättre i Medicin egentligen, blev rådvill, testar lyckan här så får ni rp:a om flytt om ni tycker det e galet. Tror att det sitter en och annan med oanade kunskaper i denna avdelning.

Problem beskrivning:

När jag tar Amfetamin så blir mina ögon skumma, kan inte se på nära håll. Som nu ligger jag med laptopen i sängen, men det e snudd på omöjligt för mig att se texten. Påverkar Amfetaminet ögontrycket? Något annat? Tänkte även att ögonen kanske e torra OM jag glömmer bort att blinka. Har endagarslinser och testat med ett nytt par och tillochmed glasögon, utan resultat.
Jag har observerat ungefär samma sak.

Vanligtvis ser jag jättebra med mina specialanpassade glasögon, jag ser lätt vad som står på dataskärmen. Och när jag tar av mig glasögen ser jag inte vad det står så till vida jag inte sitter riktigt nära.

Nu till det konstiga:

När jag har tagit tjack ser jag helt plötsligt jättedåligt när jag har glasögonen på mig, jag kan då inte läsa vad som står på skärmen knappt alls och det hjälper inte ens att flytta blicken närmare datorn, blir nästan bara värre då. Men när jag är i påtänt stillstånd och då tar av mig glasögen, då ser jag helt plötsligt jävligt bra, ungefär lika bra som jag gör med glasögon i nyktert tillstånd.

Så mitt tips till dig, testa utan linser eller glasögon.
Senast redigerad av RonJeremyClarks 2014-09-24 kl. 13:10.
Citera
2014-09-24, 16:41
Medlem
Citat:
Vilken säljare tycker du har bäst? Och en till fråga från mitt håll:

Funkar det bra att bomba om man häller över amfetaminet i en tom gelatin-kapsel(?) ni vet en sådan som andra läkemedel och koffeinpulver osv ligger i. Tog typ 0.2g för ca 1 timme sen på tom mage och känner ingenting :/ Ska denna metoden fungera eller har jag fått dåligt tjack? Kan tillägga att det var sk klet, som jag dock smulade upp lite grann. Har tidigare ingen erfarenhet av amfetamin.
Citera
2014-09-25, 01:44
Medlem
rajrajmfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Vilken säljare tycker du har bäst? Och en till fråga från mitt håll:

Funkar det bra att bomba om man häller över amfetaminet i en tom gelatin-kapsel(?) ni vet en sådan som andra läkemedel och koffeinpulver osv ligger i. Tog typ 0.2g för ca 1 timme sen på tom mage och känner ingenting :/ Ska denna metoden fungera eller har jag fått dåligt tjack? Kan tillägga att det var sk klet, som jag dock smulade upp lite grann. Har tidigare ingen erfarenhet av amfetamin.

Det funkar jättebra att svälja amfetamin i en gelatinkapsel.

0.2g tjack ska du känna av efter 1 timme. Du har säkert fått tag i något bankat skit-tjack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in