2014-08-11, 19:09
Medlem
[quote=Loladinen|49903348]Oj, svårt att svara på.. Säkert många som har bra produkter i början, sen vill dom säkert tjäna mer och mer pengar och börjar banka det osv.. Vissa finns de väl som är hyggliga och ger dig bra skit. [/QUOTE
okej frågan är med vadå? rs droger eller?
Citera
2014-08-11, 19:33
Medlem
telepatis avatar
Kan vara RC eller bara verkningslös utfyllnad som smakar kemiskt. Många stampar också skiten med tex dextropur, eller andra liknande varianter.
Citera
2014-08-11, 21:02
Medlem
Jaggermeisters avatar
Rosa kladd, dafuq? Haha, någon som har hört/provat rosa tjack som är typ i marsipan form? Luktar ganska milt, men smaken i halsen är ganska grov ^^
Citera
2014-08-12, 01:19
Medlem
Provade tjack för ett tag sedan och efter kvällen (inga överdrivna mängder brukade) så vaknade jag upp med ett sugmärks liknande fläck på halsen. Mycket märkligt. Det försvann efter några dagar. Vad kan detta ha berott på?
Citera
2014-08-12, 01:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Rosa kladd, dafuq? Haha, någon som har hört/provat rosa tjack som är typ i marsipan form? Luktar ganska milt, men smaken i halsen är ganska grov ^^

Ja det spreds över hela Sverige för vadå 5-6 år sedan? Typ som stearin var det, sjukt bra bums! Kallat gristjack i folkmun.

Citat:
Ursprungligen postat av GalneMajk
Provade tjack för ett tag sedan och efter kvällen (inga överdrivna mängder brukade) så vaknade jag upp med ett sugmärks liknande fläck på halsen. Mycket märkligt. Det försvann efter några dagar. Vad kan detta ha berott på?

Brustna kapillärer? Bara chansar här.
Citera
2014-08-12, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i574n8u11
Ja det spreds över hela Sverige för vadå 5-6 år sedan? Typ som stearin var det, sjukt bra bums! Kallat gristjack i folkmun.

Brustna kapillärer? Bara chansar här.

Nä asså det såg precis ut som ett sugmärke. Försvann lika snabbt.
Citera
2014-08-12, 10:02
Bannlyst
Citat:
Nä asså det såg precis ut som ett sugmärke. Försvann lika snabbt.

Är inte ett sugmärke typ samma sak? Nä nu dummar jag mig. Jag vet inte.
Citera
2014-08-12, 13:26
Medlem
Citat:
Är inte ett sugmärke typ samma sak? Nä nu dummar jag mig. Jag vet inte.

Nä jag googlade det du nämnde och de bilder passade inte in på det utslag jag hade. När jag googlar sugmärke eller "hickie" så får jag fram ett mer passande resultat. Väldigt märkligt..
Citera
2014-08-12, 15:09
Bannlyst
Citat:
Nä jag googlade det du nämnde och de bilder passade inte in på det utslag jag hade. När jag googlar sugmärke eller "hickie" så får jag fram ett mer passande resultat. Väldigt märkligt..

Du kan inte bara fått huden irriterad? Smutsig kudde och svett?
Citera
2014-08-12, 15:30
Medlem
Citat:
Du kan inte bara fått huden irriterad? Smutsig kudde och svett?

Iom att jag inte sov någon innan jag upptäckte detta så utesluter jag det. Men svett är mycket möjligt då det var en stekhet dag.
Citera
2014-08-12, 21:02
Bannlyst
Citat:
Iom att jag inte sov någon innan jag upptäckte detta så utesluter jag det. Men svett är mycket möjligt då det var en stekhet dag.

Aha förvirrande då du skrev att du upptäckte det när du vaknade.
Citera
2014-08-13, 17:40
Medlem
Jaggermeisters avatar
Fick en liten snabb reaktion när jag missade några droppar. Antar att det var en allergisk reaktion, då det började klia och blev rött. Försvann på någon minut. Det var mer påtagligt innan bilden togs.

http://sv.tinypic.com/r/16aw95i/8

Vad tror ni det är bankat med? Jag vet att det i princip är omöjligt att veta det, men kom med gissningar om du inte har nån aning liksom. Det är rosa kladd, känns lite som mandelmassa typ. Finns en doft i bakgrunden också, och jag tror jag känner igen doften... Luktar liksom nästan sött..

Efter en aceton tvätt så blir tjacket vitt och halvtorrt, men har även tendenser att klibba ihop sig.

Bild på tjacket - http://sv.tinypic.com/r/5k0xs6/8
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in