2013-01-01, 19:18
Citat:
Ursprungligen postat av svartstol
Tycker att man köpt tjack som man fått i (överlag) gult. Ska vara sk meta. Enda gången jag egentligen tror det varit meta är i Köpenhamn då vi snortade men fick ingen kick dock blev ruset annorlunda och svårare att somna. Dock har jag fått vanligt tjack i gult med såklart men ruset har varit "vanligt tjackrus".
Vet inte om ni förstår men blev en hårdare kick på "vanliga" tjacket mot metat.
Edit: jag har haft lättare att somna på vanligt tjack efter ett race och med rätt piller än vad jag hade på "meta" som inte gav något speciellt rus mer än vaken ovanligt länge
Vet inte om ni förstår men blev en hårdare kick på "vanliga" tjacket mot metat.
Edit: jag har haft lättare att somna på vanligt tjack efter ett race och med rätt piller än vad jag hade på "meta" som inte gav något speciellt rus mer än vaken ovanligt länge
Har själv tagit kletig/klistrig som torr Metamfetamin iaf. 6-10 gånger, säkert ännu fler men det kan jag inte lova..
Hur som helst dom gånger som jag är säker på att det varit Meta så har varje intag (nasalt förutom nån enstaka dos som druckits) fäst på bra mycket hårdare jämfört med t.ex. sällsynt rent Amfetamin, bildligt talat så kommer ruset som en käftsmäll, du känner av innan men reagerar först när du blivit kickad..
Är du helt säker på att det har varit äkta Meta då varken du eller polarna har upplevt det intensiva ruset som jag och mina bekanta gjorde?
Citat:
Ursprungligen postat av auriel
Sorry...det finns säkert fler som frågat tidigare och fått svar. Har försökt söka efter svaren men hittar inte/ samt får motstridiga svar.
Hoppas därför att ngn vänlig själ vill svara eller skicka hänvisning till svar med trådsida etc.
Har fler frågor:
1.Hur får man bort blomsterdoften? Jag SPYR av den doften. Har snortat lite för ngn dag sedan men doften är outhärdlig. ( säkert för att jag är bortskämd och tidigare bara använt superkvalite' nu har jag fått tag i ngt som man så var dunder...men för f*n hatar lukten..
2. Dunstar tjack om man löser upp det i vatten? Alt låter påsen va öppen? Har löst upp lite i vatten låter det nu stå utan lock. (försöker få lukten att dundra)
3.Såg att ngn rek. att förvara i frysen? Varför??

. Ska man minska cipralexdosen samma dag man tar tjack? Står på 20 mg. Hoppade över samma dag, men jag får sånna jädra blixtar när jag inte tar den.
5. Hur renar man tjacket för att skjuta? ( tänker inte skjuta men vill få bort så mkt skit som möjligt).
Har inte tjoat på länge, förut åt jag inte ssri och då var det inga problem. Tänkte inte på det den här ggn. När jag fick för mig att bli lite vaken. Är annars mer en downer pga ångestlindringen. Men blev sugen att prova igen.
Fan vad jag hatar att skriva på min telefon. Ledsen för ev. Konstiga meningar , ord och stavningar.
Hoppas därför att ngn vänlig själ vill svara eller skicka hänvisning till svar med trådsida etc.
Har fler frågor:
1.Hur får man bort blomsterdoften? Jag SPYR av den doften. Har snortat lite för ngn dag sedan men doften är outhärdlig. ( säkert för att jag är bortskämd och tidigare bara använt superkvalite' nu har jag fått tag i ngt som man så var dunder...men för f*n hatar lukten..

2. Dunstar tjack om man löser upp det i vatten? Alt låter påsen va öppen? Har löst upp lite i vatten låter det nu stå utan lock. (försöker få lukten att dundra)
3.Såg att ngn rek. att förvara i frysen? Varför??

. Ska man minska cipralexdosen samma dag man tar tjack? Står på 20 mg. Hoppade över samma dag, men jag får sånna jädra blixtar när jag inte tar den.
5. Hur renar man tjacket för att skjuta? ( tänker inte skjuta men vill få bort så mkt skit som möjligt).
Har inte tjoat på länge, förut åt jag inte ssri och då var det inga problem. Tänkte inte på det den här ggn. När jag fick för mig att bli lite vaken. Är annars mer en downer pga ångestlindringen. Men blev sugen att prova igen.
Fan vad jag hatar att skriva på min telefon. Ledsen för ev. Konstiga meningar , ord och stavningar.

1. Har varit med om exakt samma sak, man har gått på potent Amfetamin när det plötsligt tar slut och byts ut mot en sämre som är utblandad med nånting extremt vidrigt.
Tror odören kan undvikas om du bara låter Amfetaminet vädra ett tag, har själv torkat Klet fast med vanlig doft, då det om inte helt så iaf. nästan blivit luktfri, däremot kan stanken komma tillbaka efter du fått i dig drogen. Tänk också på att om Tjacket är genuint fuktig så blir den allt mindre potent ju mer det hinner torka, själva "knarket" finns i oljan, torkar det helt så kan 20-60% ha avdunsta.
2. Förstår inte riktigt hur du menar när du löser upp i vatten för att bli kvitt stanken, har du i några droppar så det blir till en tjock sörja och sen låter det torka? För isf. vet jag inte men gissar på att en del går förlorat.
Så länge Tjacket är upplöst i vatten, alltså har smält helt i vätskan så går det att förvara en låång tid. Har du däremot lite vatten och inte lufttät så torkar det eventuellt och allt som återstår är tunt lager kemikalier torkat på "väggarna" vilket lär vara extremt liten mängd om du inte hade löst upp extrema mängder från början.
3. Frysen gäller främst för Klet då det torkar snabbare i rumstemperatur fast det ligger i påsen och i mörker. FYI, Klet som fryser till is är alltid manipulerat, oftast med vatten som langaren blandat för att öka vikt. Klet som inte stelnar i frysen kan vara äkta men kan också vara blandat med lite sprit, sprit förblir flytande oavsett hur kall frysen är.
5. För injicering så räcker det med att man kör lösningen genom ett filter när det ska i pumpen.