Citat:
Ursprungligen postat av
Kapitalistkalle
Det spelar ingen roll om du tycker om reklamen eller inte. Den har ju klart och tydligt gjort intryck på dig. Synsam finns nu i ditt medvetande. Nu har du även bidragit till kampanjen genom att skriva om det på Sveriges största forum.
Den såg jag komma, ändå valde jag att skriva inlägget med något slags hopp om att slippa just den kommentaren.