Ingångna birkenstocks med svettiga tåmärken för mellan 500 och 1000kr, urk
Lortiga strumpor och utslitna skor. Men jag har förstått det som att det är nån fetischgrej snarare än att folk köper produkten i sig...
Folk som öppnat hygienartiklar och försöker sälja dem. Okej, man kanske gjort nåt felköp men då langar man väl till nån kompis eller annan närstående på sin höjd? Vem köper nåt en random okänd person pillat i med gud vet vad?