2026-06-24, 18:59
Medlem
Offerviljas avatar
Jag blir så himla arg ibland för att alla inte bara kan vara judemedvetna rasnationalister, men många svenskar är nog snälla fast de inte är det. Läste tidigare idag här på Flashback ett inlägg som grep tag i mig otroligt mycket. Jag vet att den som skrev det inlägget är en sverigedemokrat och kanske även boomer. Personen känns trots det mycket intelligent och snäll. Det här med att hela tiden attackera sitt folk för att de inte fattar saker fullt ut, är det verkligen rätt gjort av oss supermästerliga nationalister? Bör vi vara mycket mer vänliga mot dem som ännu inte helt har förstått saker? "Boomers", "SD-Thailand" och "Israelhögern" är kanske ord som borde förbjudas? Zara Larsson hade utan svinens hjärntvätt kunnat varit supercool? Zara Larsson har blivit förstörd av dagens makt? I ett friskt samhälle hade hon bara varit snygg och bäst?
Senast redigerad av Offervilja 2026-06-24 kl. 19:04.
Citera
2026-06-24, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag blir så himla arg ibland för att alla inte bara kan vara judemedvetna rasnationalister...

Vad är en "judemedveten rasnationalist"?

Ditt inlägg i övrigt känns inte helt tydligt men det kanske klarnar med tiden...
Citera
2026-06-24, 19:25
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag blir så himla arg ibland för att alla inte bara kan vara judemedvetna rasnationalister, men många svenskar är nog snälla fast de inte är det. Läste tidigare idag här på Flashback ett inlägg som grep tag i mig otroligt mycket. Jag vet att den som skrev det inlägget är en sverigedemokrat och kanske även boomer. Personen känns trots det mycket intelligent och snäll. Det här med att hela tiden attackera sitt folk för att de inte fattar saker fullt ut, är det verkligen rätt gjort av oss supermästerliga nationalister? Bör vi vara mycket mer vänliga mot dem som ännu inte helt har förstått saker? "Boomers", "SD-Thailand" och "Israelhögern" är kanske ord som borde förbjudas? Zara Larsson hade utan svinens hjärntvätt kunnat varit supercool? Zara Larsson har blivit förstörd av dagens makt? I ett friskt samhälle hade hon bara varit snygg och bäst?

Jag stör mig mer på de i Afs som har thaifruar eftersom vissa tror att Afs är mer rasmedvetna än SD, vilket inte stämmer. Jag som SD är mer rasmedveten än t.ex. MrSwedeGilderrunt som är Afs-väljare.

Men i övrigt håller jag med dig. Jag är så trött på svenska nationalister som hatar sitt folk, och särskilt nationalistmän som hatar sina kvinnor. Angående Zara Larsson så tål jag henne inte, i ett idealsamhälle hade hon varit höger, hon är en förtappad själ som jag gärna hade räddat. Sedan en annan fråga, vad ska vi göra med de homosexuella nationalisterna som du själv? Jag accepterar er flator, folket kan överleva även om en liten del flator, bögar och andra inte skaffar barn.
Citera
2026-06-24, 20:03
Medlem
Onanikrems avatar
Ja, du bör vara vänligare mot oss. Eller vi mot dig kanske?
Att överleva eller gå under. Lärde mig överleva, det lärde mig mycket om både andra människor och om mig själv. ingen erfarenhet jag önskar någon .

Är alltid vänlig mot de som är vänliga mot mig och hatisk mot de som inte är vänliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in