Citat:
Ursprungligen postat av
John.Walker
Jag är inte muslim så har inte koll på detaljerna. Men har läst mycket och det jag vet att det bara shia. Säger du det även är en minoritet av shia så är det ännu mindre.
Undrar varför trollen försöker få det till alla muslimer när det är en ytterst liten del.
Rasism!
När det sker sådana här saker så kan det vara vem som helst men som troligen lider av psykisk sjukdom eller missbruk. Eller så är det ett påhitt. Jag har läst 1000-tals anmälningar, domar och nådansökningar. Det finns så många underliga fall.
Dock är incest mycket mer vanligt än vad man tidigare trott. Från 1 barn på 2 000 000 till kanske så lågt som 1 på 7 000 är födda genom incest. Den senare siffran är osäker i sig, men man kan klart säga att det är lägre 1 på 2 000 000