2026-06-25, 15:06
Medlem
1754s avatar
Fyfan för att ge sig på sina egna barn sexuellt. Det är så extremt jävla vidrigt. Stackars offer.
Citera
2026-06-25, 15:07
Medlem
Mer åt Polen-hållet om jag gissar rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Heter han Mohammed och dottern Fatima?
Citera
2026-06-25, 15:17
Medlem
Fick protokoll skickat till mig från Helsingborgs tingsrätt. Det står att målet avskrivits.
Citera
2026-06-25, 15:21
Medlem
Helsingborgs tingsrätt målnummer: B 3039-26 Som det skrevs i tråden stämmer nog inte då
Citera
2026-06-25, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Jo. Helt jävla sjukt.

Våldtäkt är alltid vidrigt, men när någon får för sig att vålda sitt eget kött och blod har man nått en ny nivå av förfall.
Citera
2026-06-25, 16:04
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Våldtäkt är alltid vidrigt, men när någon får för sig att vålda sitt eget kött och blod har man nått en ny nivå av förfall.
Håller med. Undrar ju vad som försiggick i huvudet på den så kallade pappan.
Citera
2026-06-25, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Den regeln gäller shia muslimer som utgör ca 10% av alla muslimer.
Men du genereliserar till alla muslimer för det passar din agenda.

Det är ännu mer begränsat. Det gäller endast Tolver-shia (Ja'fari). Och inom den riktningen beror det på land. Det enda tolver-shia land som erkänner det fullt ut är Iran. Och även inom Iran så är det stigmatiserande inom vissa klasser.

Det finns ett undantag. Och det är i pilgrimstäderna Qom och Mashhad. Där "flödar" det. Det får mig att tänka på de kristna medeltida pilgrimsfärderna. Där folk knullade som kaniner.

PS Mashhad är Irans svar på Pattaya.
Citera
2026-06-25, 17:07
Medlem
Märkligt. Målnr jag skrev om grov våldtäkt och grovt barnfridsbrott lämnades in på morgonen och sedan efter lunch avskrevs det som du säger.
Kikade om Helsingborgs dagblad skrivit något men hittade inget.

Citat:
Ursprungligen postat av TyllTomten
Fick protokoll skickat till mig från Helsingborgs tingsrätt. Det står att målet avskrivits.
Citera
2026-06-25, 17:20
Medlem
Skafferns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lisaissy
Märkligt. Målnr jag skrev om grov våldtäkt och grovt barnfridsbrott lämnades in på morgonen och sedan efter lunch avskrevs det som du säger.
Kikade om Helsingborgs dagblad skrivit något men hittade inget.
Gubben kanske hängde sig i häktet inatt?
Citera
2026-06-25, 17:23
Medlem
Smugumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Kan ju vara en typisk MENA-familj också ....
Det där är ju fullt accepterat inom Islam , barn och kvinnor har inget värde där .
Men ge dig med din äckliga rasism. Finns inte nån kultur i världen som tycker faderns handlade är reko beteende
Citera
2026-06-25, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
En man i 40-årsåldern i södra Sverige åtalas för grov våldtäkt mot sin vuxna dotter i samma sovrum som hans andra, minderåriga, dotter befann sig i. Han ska ha använt mycket våld för att tvinga sig på dottern mitt i natten när non sovit, och slagit dottern med knytnävarna när hon försökt värja sig. Dottern lyckades fly och hade sin nakna far springades hack i häl efter sig. Hon lyckades dock skaka av sig honom och larmade då polis hos en granne. Det ska enligt åklagaren inte ha framkommit några varningssignaler före det misstänkta brottet, utan det ska ha skett helt oväntat. Mannen förnekar brott.

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/misstanken-valdtog-dottern-mitt-i-natten-/

Är det någon som känner till fler detaljer om fallet och vad som ligger bakom detta? Verkar jättebisarrt att en människa helt sonika bestämmer sig för att ge sig på sin vuxna dotter sexuellt när det helt saknats historik av detta tidigare.

Enrummare ? Kanske dax att flytta ut för den äldsta dottern
Citera
2026-06-25, 18:32
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Det är ännu mer begränsat. Det gäller endast Tolver-shia (Ja'fari). Och inom den riktningen beror det på land. Det enda tolver-shia land som erkänner det fullt ut är Iran. Och även inom Iran så är det stigmatiserande inom vissa klasser.

Det finns ett undantag. Och det är i pilgrimstäderna Qom och Mashhad. Där "flödar" det. Det får mig att tänka på de kristna medeltida pilgrimsfärderna. Där folk knullade som kaniner.

PS Mashhad är Irans svar på Pattaya.

Jag är inte muslim så har inte koll på detaljerna. Men har läst mycket och det jag vet att det bara shia. Säger du det även är en minoritet av shia så är det ännu mindre.

Undrar varför trollen försöker få det till alla muslimer när det är en ytterst liten del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in