Citat:
Ursprungligen postat av
Dorodu
Ett anhållande innebär ju att polis och åklagare har skälig misstanke om brott, så jag ser inget okynne i det.
Det borde inte vara skälig misstanke bara för att någon dött utanför hospice.
Men mitt inlägg var skämtsamt menat, och i just detta fallet finns ju en del oklarheter kring när de försvann så här är det säkert befogat.