2007-03-06, 06:32
Medlem
Soterns avatar
http://hd.se/inrikes/2007/03/06/mord...foersvinnande/

Någon som vet var i nv skåne?
Citera
2007-03-06, 12:47
Medlem
Jag vet det mesta om det, men mer än så får ni inte
Citera
2007-03-06, 13:00
Bannlyst
Hmm, 21-åringen är alltså häktad för bedrägeri men är misstänkt för mord? Låter högst förvirrande.
Citera
2007-03-06, 13:02
Medlem
Hela historien är förvirrande, jag kan tyvärr inte berätta mer. Då jag inte vill att media ska få reda på något, de har ringt hela dagen och velat ha information
Citera
2007-03-06, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaddeLigist
Hela historien är förvirrande, jag kan tyvärr inte berätta mer. Då jag inte vill att media ska få reda på något, de har ringt hela dagen och velat ha information

Då ser jag fram emot att få höra allt du vet om det här efter att media har gett sin bild om det hela?
Citera
2007-03-06, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Då ser jag fram emot att få höra allt du vet om det här efter att media har gett sin bild om det hela?

Kan nog ordnas ja.

De jävla svinen var här innan (aftonbladet) Frågade ut hans syster, fast hon sa hela tiden att hon inte ville prata, hon kom in här och var riktigt ledsen, grät jättemycket, så jag for ut till idiotjävlarna och sa att de var bäst att dom sticker så fort som möjligt och inte återvänder, och nog fan körde dom iväg
Citera
2007-03-06, 17:48
Medlem
Det var i närheten av Båstad, vid Hovs Hallar.
Citera
2007-03-06, 18:21
Medlem
Citat:
Kan nog ordnas ja.

De jävla svinen var här innan (aftonbladet) Frågade ut hans syster, fast hon sa hela tiden att hon inte ville prata, hon kom in här och var riktigt ledsen, grät jättemycket, så jag for ut till idiotjävlarna och sa att de var bäst att dom sticker så fort som möjligt och inte återvänder, och nog fan körde dom iväg

Låter bra det, om inte annat så får du ju berättaa vad ni kring den misstänkte anser är sanningen, skall bli intressant att höra vad det här egentligen rör sig om.
Citera
2007-03-06, 18:57
Medlem
Jag personligen tror inte han mördat någon, men inblandad är han, utan tvekan.
Citera
2007-03-06, 19:06
Medlem
maddalos avatar
Citat:
Jag personligen tror inte han mördat någon, men inblandad är han, utan tvekan.

Hmm. Han är på sannolika skäl misstänkt, säger Charley Nilsson.
Citat:
I den häktningsframställning som vice chesfåklagare Göran Olsson på tisdagsförmiddagen skickade in till Helsingborgs tingsrätt talas om "Skåne eller annorstädes" som brottsplats. Brottsdatum anges till någon gång under januari i år.

De vill inte heller uppge var han greps, vilket är en smula besynnerligt.
Citat:
Vi vet för lite och är jätteförsiktiga med vad vi går ut med, säger Charley Nilsson.

Tydligen vet de tillräckligt för att häkta på sannolika skäl. Ser fram emot vad du har att säga framöver, LaddeLigist.
Citera
2007-03-06, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddalo
De vill inte heller uppge var han greps, vilket är en smula besynnerligt.

Han greps i hemmet, jag ser ingen anledning till varför de inte skulle berätta det?
Citera
2007-03-06, 20:02
Medlem
maddalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alric
Han greps i hemmet, jag ser ingen anledning till varför de inte skulle berätta det?

Vet ej. Det stod så i Helsingborgs Dagblad. "I hemmet" - bodde han hos de nu försvunna och förmodat mördade, eller var det hans eget krypin? Jag är även nyfiken på hans relation till det försvunna paret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in