Jag visste inte att han var en vänsteraktivist och SD-hatare,men det är han tydligen.
När SD är Sveriges största parti hos män och det handlar om herrfotboll så borde väl inte en sån som han fått göra officiella VM-låten?
I morgon när Jimmie Åkesson håller sitt tal i Almedalen så ska fjanten med pottfrilla och hans vänner hålla en spelning samtidigt.
Dom ska ha en folkfest som de kallar ”Vi är Sverige”
Hoppas att det går åt helvete både för honom och det ”svenska” landslaget.
Vissa fattar ingenting, han får hata SD hur mycket han vill.
Men nu väljer han att lägga en protest spelning mitt på dagen exakt när Jimmie Åkesson ska hålla sitt tal.
Han har gjort Sveriges officiella VM-låt, ett VM som många tycker är en bra chans att förena folket osv.
Då borde han väl känna ett visst ansvar att inte göra politiska utspel mitt under pågående VM?
Ja och? Vi lever i ett fritt land. Han får väl lägga sin spelning när han vill och folk får gå på skiten om de vill? Du är bara butthurt för att han inte gillar SD, that's it.
Ja och? Vi lever i ett fritt land. Han får väl lägga sin spelning när han vill och folk får gå på skiten om de vill? Du är bara butthurt för att han inte gillar SD, that's it.
Han hatar inte SD.
Han älskar demokrati, klimatet och att allas lika värde.
Att sedan SD vill förstöra det han gillar ger han sig på. Inte SD i sig.
Att män gillar SD är väl för att vi generellt är de som våldtar fler, mördar fler och är betydligt sämre utbildade än kvinnor. Sämre konselvenstänk helt enkelt.
Cool inställning att sämre utbildad likställs med dummare eller mindre värd. Fräsch syn, gammaldags tankesätt.
Jo man undrar. Borde vara givet med vara opartisk när man gör den officiella låten för landslaget. Nu dog den iofs så blir ju ingen hit men just detta att kampanja ett valår utifrån de. Plattformen låten gav. Illa.
Verkar vara de usual patrask som är med på hans lista. Lisa Nilsson tex föga förvånande...
Låten bör vara opartisk partipolitiskt. Något att anmärka där?
Enda gången man hört den är när nån spelar en snutt av dem för att visa hur värdelös den är annars har jag inte ens hört den spelats i PK-media. Så knappast nån skada skedd. Förutom för hans karriär
Vilken jävla hycklare, Gustaf Skarsgård, skriva under upprop om minskade utsläpp, vilka flyger mer än klanen Skarsgård?
Men som vanligt gäller det inte för de, utan alla andra….
Gillar ändå Gustaf som skådespelare.
Enda gången man hört den är när nån spelar en snutt av dem för att visa hur värdelös den är annars har jag inte ens hört den spelats i PK-media. Så knappast nån skada skedd. Förutom för hans karriär
Som många gjort tidigare (typ 2018), försöker göra sig relevant för media och likasinnade?
Riktig bögig vänsterpajas. Han kan ta sina skitlåtar och spela dom på Rinkebytorg. Sen kan vi se hur många likes han får från Islamisterna samt Mohammed & co - om han överlever tillställningen vill säga.
Senast redigerad av CMC-Urgayle 2026-06-24 kl. 18:44.
Enligt artikel 19 och artikel 14 i FIFA:s stadgar måste alla medlemsförbund sköta sina interna angelägenheter självständigt och vara helt fria från otillbörlig inblandning från tredje part, inklusive regeringar och politiska myndigheter. Man kan alltså inte förbjuda artister för att de har fel åsikter, det kan de säkert göra i ditt hemland
😅😅 Det inlägget var riktigt roligt. Hela Fifa är sönderkorrumperat och länder får VM genom att muta Fifa. Se bara när Fifa-presidenten gav Trump ett "fredspris"