Mycket av invandringsdebatten handlar om problem kopplat till kriminalitet och våld. Om vi använder en feministisk analys så kan vi snabbt se att nästan allt av detta våld utövas av heterosexuella män (där invandrarmän är kraftigt överrepresenterade). Med andra ord: en massiv invandring av heterosexuella män leder till mer våld.
Därför tycker jag att vi bör göra Sverige till bögarnas paradis inom migrationspolitiken. Sveriges migrationspolitik bör selektivt gynna kvinnor, ickebinära och bögar eftersom dessa begår färre brott. Som det är nu har Sverige de facto mest gynnat en massa ensamkommande män, varav de flesta inte ens var bögar. Kvinnor som vill till Sverige måste ofta gifta sig med en man för att få komma hit. Stora mansöverskott (heterosexuella) är en giftbrygd som naiva migrationsextremister har stått på barrikaderna för. Samma personer som har gapat om mäns våld mot kvinnor har aktvit stått för en migrationspolitik som har gynnat män på kvinnors bekostnad. Det går inte ihop.
Jag vill se ett Sverige proppfyllt med bögar och ladyboys från hela världen. Prideparaderna ska vara flera kilometer långa med dansande kineser, gambianer och chilenare som har tagit sig hit bara för att böga järnet och få ett bättre liv än i sitt hemland. Om all invandring av heterosexuella män upphörde så tror jag att mycket av missnöjet med migrationen skulle svalna av ordentligt. Jag skulle personligen gärna betala skatt för att få hit mer bögar som kan förgylla vår tillvaro. Bögar är ju så fantastiska på alla sätt. De som hatar bögar är väl oftast heteromän som är avundsjuka på att de framstår som tråkiga och färglösa vid sidan av de fantastiska homofilerna. Detta säger jag som själv är (?) heterosexuell, eller i vart fall identifierar mig som det. Om bögar hade varit en folkgrupp så hade jag sett dem som en överlägsen ras.
Ett skepp kommer lastat med bögar! Låt oss välkomna dem i land!
Hade Sverige varit ett bättre samhälle om det kom hit en massa bögar i stället för heteromän?
Hur ska vi göra för att kolla så att folk som söker sig hit är HBTI på riktigt och inte ljuger?
Vad är bästa sättet att hålla heterosexuella män borta?
Därför tycker jag att vi bör göra Sverige till bögarnas paradis inom migrationspolitiken. Sveriges migrationspolitik bör selektivt gynna kvinnor, ickebinära och bögar eftersom dessa begår färre brott. Som det är nu har Sverige de facto mest gynnat en massa ensamkommande män, varav de flesta inte ens var bögar. Kvinnor som vill till Sverige måste ofta gifta sig med en man för att få komma hit. Stora mansöverskott (heterosexuella) är en giftbrygd som naiva migrationsextremister har stått på barrikaderna för. Samma personer som har gapat om mäns våld mot kvinnor har aktvit stått för en migrationspolitik som har gynnat män på kvinnors bekostnad. Det går inte ihop.
Jag vill se ett Sverige proppfyllt med bögar och ladyboys från hela världen. Prideparaderna ska vara flera kilometer långa med dansande kineser, gambianer och chilenare som har tagit sig hit bara för att böga järnet och få ett bättre liv än i sitt hemland. Om all invandring av heterosexuella män upphörde så tror jag att mycket av missnöjet med migrationen skulle svalna av ordentligt. Jag skulle personligen gärna betala skatt för att få hit mer bögar som kan förgylla vår tillvaro. Bögar är ju så fantastiska på alla sätt. De som hatar bögar är väl oftast heteromän som är avundsjuka på att de framstår som tråkiga och färglösa vid sidan av de fantastiska homofilerna. Detta säger jag som själv är (?) heterosexuell, eller i vart fall identifierar mig som det. Om bögar hade varit en folkgrupp så hade jag sett dem som en överlägsen ras.
Ett skepp kommer lastat med bögar! Låt oss välkomna dem i land!
Hade Sverige varit ett bättre samhälle om det kom hit en massa bögar i stället för heteromän?
Hur ska vi göra för att kolla så att folk som söker sig hit är HBTI på riktigt och inte ljuger?
Vad är bästa sättet att hålla heterosexuella män borta?