2026-06-23, 22:18
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Mycket av invandringsdebatten handlar om problem kopplat till kriminalitet och våld. Om vi använder en feministisk analys så kan vi snabbt se att nästan allt av detta våld utövas av heterosexuella män (där invandrarmän är kraftigt överrepresenterade). Med andra ord: en massiv invandring av heterosexuella män leder till mer våld.

Därför tycker jag att vi bör göra Sverige till bögarnas paradis inom migrationspolitiken. Sveriges migrationspolitik bör selektivt gynna kvinnor, ickebinära och bögar eftersom dessa begår färre brott. Som det är nu har Sverige de facto mest gynnat en massa ensamkommande män, varav de flesta inte ens var bögar. Kvinnor som vill till Sverige måste ofta gifta sig med en man för att få komma hit. Stora mansöverskott (heterosexuella) är en giftbrygd som naiva migrationsextremister har stått på barrikaderna för. Samma personer som har gapat om mäns våld mot kvinnor har aktvit stått för en migrationspolitik som har gynnat män på kvinnors bekostnad. Det går inte ihop.

Jag vill se ett Sverige proppfyllt med bögar och ladyboys från hela världen. Prideparaderna ska vara flera kilometer långa med dansande kineser, gambianer och chilenare som har tagit sig hit bara för att böga järnet och få ett bättre liv än i sitt hemland. Om all invandring av heterosexuella män upphörde så tror jag att mycket av missnöjet med migrationen skulle svalna av ordentligt. Jag skulle personligen gärna betala skatt för att få hit mer bögar som kan förgylla vår tillvaro. Bögar är ju så fantastiska på alla sätt. De som hatar bögar är väl oftast heteromän som är avundsjuka på att de framstår som tråkiga och färglösa vid sidan av de fantastiska homofilerna. Detta säger jag som själv är (?) heterosexuell, eller i vart fall identifierar mig som det. Om bögar hade varit en folkgrupp så hade jag sett dem som en överlägsen ras.

Ett skepp kommer lastat med bögar! Låt oss välkomna dem i land!
Hade Sverige varit ett bättre samhälle om det kom hit en massa bögar i stället för heteromän?
Hur ska vi göra för att kolla så att folk som söker sig hit är HBTI på riktigt och inte ljuger?
Vad är bästa sättet att hålla heterosexuella män borta?
Citera
2026-06-23, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz

Hur ska vi göra för att kolla så att folk som söker sig hit är HBTI på riktigt och inte ljuger?

Du får väl be om en avsugning!
Citera
2026-06-23, 22:43
Medlem
Holden.Caulfields avatar
Håller med om att man borde göra det lättare för kvinnor att få uppehållstillstånd (relativt till män), men är tveksam om homosexuella ska få samma gräddfil. Hur testar man om någon är homosexuell i Sverige 2026? Vidare, har inte våldtäkterna mot män (av andra män) också ökat i takt med invandringen? Svårt att få fram statistik på detta. Visserligen är väl många av våldtäkterna säkert utförda av män som inte är öppet homosexuella (hur och var nu det ska rapporteras). Många homosexuella individer i muslimska länder får höra hela uppväxten om hur fel deras läggning är, att homosexuella ska avrättas o.s.v. När de kommer till Europa leder detta till en av två vägar. Antingen lever de öppet som de är eller så fortsätter de förtrycka sin läggning och bygger upp en massa frustration som till slut måste ventileras.
Citera
2026-06-23, 22:43
Medlem
Sladdarens avatar
Poängen är väl att kvinnorna ska göra mer barn i sina hemländerna, så att det blir mer flyktingar hela tiden så globalisterna får fortsätta med sin plan på den leden ang enorm överbefolkning av vissa regioner
Citera
2026-06-23, 22:48
Medlem
pn222jws avatar
Ja, TS har ganska rätt - det väcker ofta manliga omedvetna försvarsinstinkter att se nordiska tjejer med mörka utländska killar. Mannens och kvinnans roller är lika juridiskt men inte biologiskt.
Citera
2026-06-23, 22:58
Medlem
semen.12s avatar
VÅGAR JAG BERÄTTA DETTA? Min granne i huset nedanför går med hijab hon gifte sig med en av Araberna 2019. Hon är helsvensk och talar skånska, jag hälsar så klart men jag vill helst spotta. Vilken DÅRE
Citera
2026-06-24, 00:02
Moderator
Ancistruss avatar
Jag tror det skulle bli svårt i praktiken.

För sexuell läggning så är det svårt i praktiken säkert veta vilken någon har.

Att bara ta in kvinnor blir nog också svårt. Kommer de från patriarkala klankulturerna är kvinnorna gifta (och har barn) redan i unga år. Så deras makar och barn kommer då komma hit ändå. Så då måste vi även införa totalstopp för makar och barn att komma hit. Vilket naturligtvis är möjligt att göra. Men samtidigt ska man då nog också ta i beaktande att vi kommer gå back rätt kraftigt på det då färre kvinnor jobbar, har lägre löner osv.
Citera
2026-06-24, 04:13
Medlem
Pungsvings avatar
Be om rövsugning och se vilka som passerar testet. Sedan skicka tillbaka samtliga.
Citera
2026-06-24, 22:14
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holden.Caulfield
Håller med om att man borde göra det lättare för kvinnor att få uppehållstillstånd (relativt till män)

Varför skulle vi behöva en massa främmande kvinnor i Sverige?
Citera
2026-06-24, 22:16
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pn222jw
Ja, TS har ganska rätt - det väcker ofta manliga omedvetna försvarsinstinkter att se nordiska tjejer med mörka utländska killar. Mannens och kvinnans roller är lika juridiskt men inte biologiskt.

Du menar att vi hetrosexuella nationalistiska svenska män skulle inte bli upprörda av ett se arabiska bögar gå tillsammans ute med svenska bögar? Ja, du har rätt.

Däremot vill jag helst inte se massa svenska män med rasfrämmande kvinnor heller. Vita människor behöver varandra.
Citera
2026-06-24, 22:24
Medlem
Holden.Caulfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Varför skulle vi behöva en massa främmande kvinnor i Sverige?

För att balansera ut mansöverskottet.
Citera
2026-06-24, 22:25
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holden.Caulfield
För att balansera ut mansöverskottet.

Är det inte bättre att istället skicka hem en stor del av männen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in