Igår, 18:37
  #1
Medlem
Jag tror ni har fått tillräckligt för att acceptera min teori som jag tjatat om i två år nu.
Tack för att ni valde relativt snälla trådar under er testperiod.

Metoden bryter inte bara ner enskilda individer. Den moderna krigsföringen hotar även vår demokrati och utgör hot på gruppnivå. Det skapar ett ”vi mot dom” och ingen vet vem som ligger bakom det.
Ibland är det förklätt som något religiöst eller övernaturligt. Ni kan tom se det i ”änglanummer”, ordval, meningsuppbyggnader, platser, ”karaktärer” osv.. rent förtryck. Och FLERA är drabbade och utsatta.

Snälla gör ert jobb liksom. Det är inte ens svårt. Rena barnleken (lite kul är det ändå )

MEN TVÅ JÄVLA ÅR?!?!
Seriöst skärp er.
Det växer som ogräs.
Hur tänker ni stoppa det?
Behövde ni verkligen ett helt jävla team för att acceptera sanningen?
Var är era experter?
Har ni någon mönsterigenkänning?
Hur jävla LÅNGSAMMA är ni?
Igår, 18:39
  #2
Medlem
Du har alltså tjatat om detta i 2 år?
Reggad i april 2026...

Minsann.
Igår, 18:42
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenIPersilja
Du har alltså tjatat om detta i 2 år?
Reggad i april 2026...

Minsann.
Jag blir ju bannad varje gång jag tar upp problemet.
Igår, 18:42
  #4
Moderator
Ancistruss avatar
Jag är nog tyvärr inte ensam om att inte riktigt förstå vad tråden handlar om. Men TS är självfallet välkommen att starta en ny tråd med en tydligare frågeställning.

Denna låses.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in