Jag tror ni har fått tillräckligt för att acceptera min teori som jag tjatat om i två år nu.
Tack för att ni valde relativt snälla trådar under er testperiod.
Metoden bryter inte bara ner enskilda individer. Den moderna krigsföringen hotar även vår demokrati och utgör hot på gruppnivå. Det skapar ett ”vi mot dom” och ingen vet vem som ligger bakom det.
Ibland är det förklätt som något religiöst eller övernaturligt. Ni kan tom se det i ”änglanummer”, ordval, meningsuppbyggnader, platser, ”karaktärer” osv.. rent förtryck. Och FLERA är drabbade och utsatta.
Snälla gör ert jobb liksom. Det är inte ens svårt. Rena barnleken (lite kul är det ändå

)
MEN TVÅ JÄVLA ÅR?!?!
Seriöst skärp er.
Det växer som ogräs.
Hur tänker ni stoppa det?
Behövde ni verkligen ett helt jävla team för att acceptera sanningen?
Var är era experter?
Har ni någon mönsterigenkänning?
Hur jävla LÅNGSAMMA är ni?