Igår, 14:44
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cronos420
Det har jag gjort flera gånger men okej:

Förstod du inte frågan? Ge mig ett exempel. Visa en person som fått utbetalningar som INTE begått terrorbrott mot Israel.
Citera
Igår, 14:46
Medlem
Citat:
Att du hänvisar till ett enskilt fantasi scenario

Den som hävdar att palestinsk terrorism mot israeliska civila är en fantasi är antingen en lögnare eller en dåre.
Citera
Igår, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Den som hävdar att palestinsk terrorism mot israeliska civila är en fantasi är antingen en lögnare eller en dåre.

Det var inte det jag sa. Och det vet du nog om.

Om du ska fortsätta att påstå att fonden enbart är till för att sponsra terrorism så får du belägga detta med seriösa källor eller knipa igen.
Citera
Igår, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Förstod du inte frågan? Ge mig ett exempel. Visa en person som fått utbetalningar som INTE begått terrorbrott mot Israel.

Det är du som inte förstår. Jag har bevisat fondens syfte. Om du ska fortsätta spamma dina propaganda lögner om att det är för att sponsra terrorism så får du belägga detta med seriösa källor eller knipa igen.
Citera
Igår, 14:49
Medlem
Citat:
"OK". Bevisa på något sätt det du skriver, att det INTE handlar om skottpengar på judar utan utbetalningar till "alla personer som förlorat inkomster" eller vad fan det är för skitsnack du kör med nu.

Från länken du gav mig tidigare.

" Following the signing of the Oslo Accords, the commission’s role has shifted to only providing assistance to the families of injured prisoners and martyrs.[ii] While in Western languages, “martyr” usually refers to someone who dies because of their religious beliefs, Palestinians use the label “martyr” to refer to anyone killed by the Israeli military, whether combatants, civilians or children."

"According to the PA, all families of prisoners (regardless of their political affiliation) who apply for benefits can receive monthly payments while their relatives are incarcerated. The monthly payment per family is $350 with an additional $100 if married and an extra $50 per child."

"According to the Palestinian Center for Policy and Survey Research, support for the payments is as high as 91% among Palestinians.[ix] Such payments are seen as a safety net and as a necessary counterbalance to the challenges of living under Israeli occupation and to the application of Israeli military law.[x] There is copious evidence that Israel’s military courts grossly and consistently mishandle cases brought against Palestinians.[xi] Many Palestinians are jailed by Israel as security threats for acts that most Canadians would consider acts of civil disobedience. The conviction rate for Palestinians processed through Israeli military courts is 99%[xii] — a figure unheard of in Western democracies. Worse, Israel often imposes collective punishment against the families of Palestinians suspected of having committed crimes, such as the destruction of the suspect’s family’s home[xiii] — a war crime under international law. In 2000, Israel passed laws preventing Palestinians from suing the Israeli army for injury or death.[xiv] Consequently, this leaves the PA’s Martyrs Fund as the only channel of compensation for Palestinian families."

https://www.cjpme.org/fs_233
Citera
Igår, 14:50
Medlem
Citat:
Det var inte det jag sa. Och det vet du nog om.

Det var exakt så du skrev. Alla kan använda bakåtpilen på dina inlägg för att se det du skrev.

Citat:
Om du ska fortsätta att påstå att fonden enbart är till för att sponsra terrorism så får du belägga detta med seriösa källor eller knipa igen.

Jag har aldrig skrivit att fonden enbart är till för att sponsra terrorism. Alla kan se det genom att använda bakåtpilen på mina inlägg. Vad får du ut av att ljuga och hitta på hela tiden?
Citera
Igår, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Det var exakt så du skrev. Alla kan använda bakåtpilen på dina inlägg för att se det du skrev.

Nej. Vi talade om fondens syfte. Vilket jag har belagt flera gånger nu.

Citat:

Jag har aldrig skrivit att fonden enbart är till för att sponsra terrorism. Alla kan se det genom att använda bakåtpilen på mina inlägg. Vad får du ut av att ljuga och hitta på hela tiden?

Jo skrev det i detta inlägget (FB) Ny oberoende FN-rapport: Israel har avsiktligt mördat barn och begått folkmord

Citat:
Jag har hävdat att det har funnits en fond som betalar ut ersättning till dömda terroristers familjer enligt principen att ju grövre brott (dvs ju längre fängelsestraff) desto högre ersättning.

Så frågan är vad du får ut av att ljuga hela tiden? Jag tror jag vet...
Citera
Igår, 15:12
Medlem
Citat:
Nej. Vi talade om fondens syfte. Vilket jag har belagt flera gånger nu.

Jo skrev det i detta inlägget (FB) Ny oberoende FN-rapport: Israel har avsiktligt mördat barn och begått folkmord

Så frågan är vad du får ut av att ljuga hela tiden? Jag tror jag vet...

Du sade att palestinier som kör över folk på en busshållplats inte är terrorister utan soldater. Du sade vidare att terrorister inte alls gynnas av slay for pay. Du kan snickelisnacka bäst du vill men det funkar inte.
Citera
Igår, 15:49
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmboga-10.2
Från länken du gav mig tidigare.

Förstår du inte svenska? Ge mig ett exempel på en person som fått pengar som INTE begått terrorbrott.
Citera
Igår, 15:50
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Det är du som inte förstår. Jag har bevisat fondens syfte. Om du ska fortsätta spamma dina propaganda lögner om att det är för att sponsra terrorism så får du belägga detta med seriösa källor eller knipa igen.

Nej, du har inte bevisat mer än att du är en skitstövel och terrorvurmare.
Citera
Igår, 15:55
Medlem
Citat:
Förstår du inte svenska? Ge mig ett exempel på en person som fått pengar som INTE begått terrorbrott.

Står i länken att bidragen går till familjen till såna som blivit skadade av IDF eller hamnat i fängelse av nån anledning. Läs dina egna länkar, analfabet.
Citera
Igår, 15:57
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmboga-10.2
Står i länken att bidragen går till familjen till såna som blivit skadade av IDF eller hamnat i fängelse av nån anledning. Läs dina egna länkar, analfabet.

Belägg det genom att visa att det inte bara går till terrorister. Ge mig ett enda exempel på en icketerrorist som får pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in