Citat:
Ursprungligen postat av
IceEyes
Vem kommer ens frivilligt att ta ut kontanter ur deras automater när uttagen blir avgiftsbelagda?
Alla som är beredda att göra rätt för sig och betala vad det kostar.
Finns kanske inte så många sådana på Flashback.
(Dessutom skall man ha ett intresse av att komma över kontanter. Det är väl inte så många som har det).