Igår, 22:21
  #1
Medlem
Blixtrar fartkameror som sitter i taket i tunnlar? Och isåfall hur starkt? De vanliga kamerorna har man ju hört ska blända rejält, däremot aldrig sett en kamera i tunnel blixtra.
Citera
Igår, 22:50
  #2
Medlem
Eurodiscos avatar
Ja dom blixtrar så man märker det åtminstone märkte jag det. Ingen fartkamra bländar dig men en kamrera som blixtrar när det är mörkt ute lyser upp rätt bra.
Citera
Idag, 11:38
  #3
Medlem
Jodå fartkamerorna i tunnlar är precis som en blixt när de registrerar.
__________________
Senast redigerad av Bosun Idag kl. 11:41.
Citera
Idag, 11:51
  #4
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Går inte att missa. Du kommer klara dig.

Kamerorna i Södra länken och Norra länken i Stockholm är oftast avstängda. De har problem med att linsen snabbt blir smutsig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in