Citat:
Ursprungligen postat av
Mechila
Detta borde gälla alla politiker som fifflar.

håller med fullständigt,, utan avgångsvederlag och fallskärm, möjligt om någon skärmklubb kan bjuda på ett avdragsgiltigt hopp utan skärm, för ner kommer man alltid enligt tyngdlagen.