Citat:
Ursprungligen postat av
Plukke
Sedan då de förlorar verkar de få någon form av aggression och där kommer hustrumisshandel in.
Vet väl inte om detta just är specifikt för just hockeylirare. Är ju en risk för samtliga som varit på hög nivå sportsligt. Att tiden efter kan bli svår. Från att vara en Gud hyllad till att göra reklam för AC...
Sedan dock just om hockey. Kan ju smällar mot huvudet spela in. Det är ju idag ett vedertaget sjukdomsbregrepp. De liksom är så sjuka i skallen att de begår dessa saker. Tom mördar sina kvinnor.