Usch! Skulle aldrig lyssna på en nolla som jobbat i ledarskiktet på Northvolt och som fortfarande anser satsningen på den gröna omställningen är värd alla bortslösade miljarder ur skattebetalarnas fickor. En typisk kameleont som vrider och vänder på sig och ständigt skiftar politisk färg, beroende på vad som gynnar hans personliga affärer, liv- och leverne. Ett lismande och hycklande äckel, helt enkelt!
Om han inte ens bryr sig om svenska medborgare kommer han inte ha några problem att byta ut dessa människor mot en robot med AI om några år heller. Sen då? Kineserna har ett så otroligt försprång och gör otroliga saker med robotar. Visste ni att det finns en konstgjord livmoder? Där försvann det enda som gjort kvinnor relevanta, deras enda tillgång.
Om en robot kan ersätta hundratal anställda kommer dom bli varslade samma dag.
Kunde inte läsa den, men antar att han vill ha generösare arbetskraftsinvandring. Förmodligen
så är det inte arbetare , utan akademiker och ingenjörer. Det är väl oetiskt tycker då jag att
rika länder ska suga ut fattiga länder på kompetens.
Att han vill ha uppluckrad arbetsrätt och sänkta skatter är väl i linje med M och Tidöligan
Usch! Skulle aldrig lyssna på en nolla som jobbat i ledarskiktet på Northvolt och som fortfarande anser satsningen på den gröna omställningen är värd alla bortslösade miljarder ur skattebetalarnas fickor. En typisk kameleont som vrider och vänder på sig och ständigt skiftar politisk färg, beroende på vad som gynnar hans personliga affärer, liv- och leverne. Ett lismande och hycklande äckel, helt enkelt!