2026-06-21, 18:52
Medlem
Smekarn87s avatar
Nu har jag efter 40 år drygt I livet tänkt på en sak. Jag har hört olika män säga att de har tinnitus. Det som är gemensamt för denna skara större än tolv är att de alla har en sak gemensamt. De har inte tillstymelsen till ölmage eller extra kilon. De är smått på gränsen till skenbart för taniga. Finns det någon här som stött på en rundare man med tinnitus?
Citera
2026-06-21, 19:00
Medlem
zombie-nations avatar
Jo då, har sett tinnitus i olika viktklasser.
Citera
2026-06-21, 19:11
Medlem
FjodorBajkalsjons avatar
Fjodor Bajkalsjön anmäler sig för tjänstgöring.🫡

Tinnitus sedan 10+ år och en lättare övervikt sedan skolåldern.
Citera
2026-06-21, 19:16
Medlem
kraftfoders avatar
Jag har bara tinnitus när jag är sjuk, typ influensa etc.
Inte annars. Jag är inte varken tjock eller "smal".
Citera
2026-06-21, 19:19
Medlem
Dakota74s avatar
Jag har Tinnitus och är inte smal men inte tjock heller. Min Tinnitus fick jag i samband med en trafikolycka där alla krockkuddar i bilen small samtidigt, tips undvik 80+ män som inter ser stopskyltar och kör ut 15 meter framför dig på Riksväg 40 där skyltad hastighet är 100 km/h.
Citera
2026-06-21, 19:55
Medlem
din.mats.i.skolans avatar
En kompis fick tinnitus på en konsert för 30 år sedan och det har inte slutat pipa ännu. Han var blekfet även för 30 år sedan och har nog dubblat sin volym sedan dess. Kort sagt: Ett fetto forever!
Citera
2026-06-21, 20:08
Medlem
Smekarn87s avatar
Tack då vet jag!
Citera
2026-06-21, 20:13
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smekarn87
Nu har jag efter 40 år drygt I livet tänkt på en sak. Jag har hört olika män säga att de har tinnitus. Det som är gemensamt för denna skara större än tolv är att de alla har en sak gemensamt. De har inte tillstymelsen till ölmage eller extra kilon. De är smått på gränsen till skenbart för taniga. Finns det någon här som stött på en rundare man med tinnitus?

Själv är jag lätt överviktig å har det .
En jsg jobbar åt är knubbig å hsr det …
Citera
2026-06-21, 20:40
Medlem
Svin-fet medelålders gubbe här.

Haft Tinnitus i +10år. Vet fler tjockisar som också har det.

Inte en grej för enbart taniga alltså.
Citera
2026-06-21, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smekarn87

Många blir rundare efter 40, tänker du att eventuell tinnitus försvinner med åldern?
Citera
2026-06-21, 20:47
Medlem
Nu är jag visserligen inte så tung längre, men jag har vägt över 100kg och hade tinnitus redan då.
Citera
2026-06-21, 20:59
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Många blir rundare efter 40, tänker du att eventuell tinnitus försvinner med åldern?

Nja. Tänkte mer om lite ölmage kunde skydda mot det. Att smala har något som ökar risken.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in