Igår, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskback
Varför var han rökt för det? Tucker Carlson går tryggt trots att han går starkare åt Israel och Irankriget än vad Kirk gjorde...
För han har ingen miljardorganisation bakom sig som är beroende av zionistiska donatorer.
Citera
Igår, 13:27
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Jo zionisterna som sponsrade dom olika avdelningarna i TPUSA började dra sig ur.
Vilka.
Citera
Igår, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Du drar argumentationen ur röven och har noll förankring i bevisningen som de facto finns.

Istället för att jaga ekorrar på campus med farfars gevär menar du nu att Israel kontaktade denna gamingsavant?

Det finns tydliga bevis på hat mot Kirk - att han är fullt kapabel att vilja stänga käften på honom för evigt, utifrån HBTQI och partnern.

Om man djuplodar inom familjen så ses att han även motarbetades hemma på samma grund:
Maga, kristen och anti hans partnerval.
Han var nog väldigt arg alltså. Tickande bomb.
Jag tror inte Israel hade något speciellt med mordet att göra. Jag tror det var zionister som ville ha bort Kirk.
Citera
Igår, 13:29
Medlem
Citat:
Vilka.
Det nämns bl a i den läckta skriftliga konversationen.
Citera
Igår, 13:30
Medlem
develis avatar
Citat:
Jag tror inte Israel hade något speciellt med mordet att göra. Jag tror det var zionister som ville ha bort Kirk.
Finns ännu inget du har motiverat din åsikt med vs ÅK bevisning.

Så nu är han hitman för nån zionist?
Senast redigerad av develi Igår kl. 13:34.
Citera
Igår, 13:31
Medlem
develis avatar
Citat:
Det nämns bl a i den läckta skriftliga konversationen.
Länka.
Citera
Igår, 13:35
Medlem
Citat:
Länka.
"In one alleged text, Kirk wrote: 'Just lost another huge Jewish donor. $2 million a year because we won't cancel Tucker [Carlson].' Another message read: 'Jewish donors play into all the stereotypes. I cannot and will not be bullied like this. Leaving me no choice but to leave the pro-Israel cause.' "
https://www.ibtimes.com/candace-owens-reveals-shocking-texts-charlie-kirk-before-he-was-assassinated-edited-real-3786143
Citera
Igår, 13:38
Medlem
develis avatar
Citat:
"In one alleged text, Kirk wrote: 'Just lost another huge Jewish donor. $2 million a year because we won't cancel Tucker [Carlson].' Another message read: 'Jewish donors play into all the stereotypes. I cannot and will not be bullied like this. Leaving me no choice but to leave the pro-Israel cause.' "
https://www.ibtimes.com/candace-owens-reveals-shocking-texts-charlie-kirk-before-he-was-assassinated-edited-real-3786143
Och?
Vad har detta med Robinson att göra var min fråga.

Det enda chockerande är folk som lyssnar på den ultimata dårfinken Candace....

Det kokar ner i exakt det jag pekat på angående dig innan detta mord ens diskuterats:

"Hon föreslog också att denna växande konflikt om Israel och givarens inflytande kunde ha varit ett motiv bakom hans mord."
Senast redigerad av develi Igår kl. 13:41.
Citera
Igår, 13:40
Medlem
Citat:
Och?
Vad har detta med Robinson att göra var min fråga.

Det enda chockerande är folk som lyssnar på den ultimata dårfinken Candace....
Du frågade om vilka sponsorer som drog sig ur och bad mig länka.
Citera
Igår, 13:42
Medlem
develis avatar
Citat:
Du frågade om vilka sponsorer som drog sig ur och bad mig länka.
Se tillägg.

"Det kokar ner i exakt det jag pekat på angående dig innan detta mord ens diskuterats:

"Hon föreslog också att denna växande konflikt om Israel och givarens inflytande kunde ha varit ett motiv bakom hans mord."

Jag frågar hur Robinson som mördat Kirk kommer in i bilden.

"Så nu är han hitman för nån zionist?"
Senast redigerad av develi Igår kl. 13:45.
Citera
Igår, 13:46
Medlem
Citat:
Se tillägg.

"Det kokar ner i exakt det jag pekat på angående dig innan detta mord ens diskuterats:

Jag frågar hur Robinson som mördat Kirk kommer in i bilden.

"Så nu är han hitman för nån zionist?"
Ingen tror att Robinson har mördat Kirk.
Citera
Igår, 13:58
Medlem
develis avatar
Citat:
Ingen tror att Robinson har mördat Kirk.
Alla som tror på en förundersökning, all bevisning som binder honom till vapen, tid och plats - tror på åklagarens framställan.
Snarare än den blåsta Candace Owens som sitter och konspirerar utan bevisning.

Du har hittills inte lämnat några bärande argument, mer än lösryckta påståenden med bs:

"Om Israel ligger bakom så är det nog snarare indirekt."

"Jag tror det var zionister som ville ha bort Kirk."

"Enligt mig finns det inga bevis över huvud taget som pekar på att Tyler skulle vara mördaren."

Vilket det gör och som jag återgett.

"Tyler begrep att dom tänkte avrätta honom så han gick helt enkelt och anmälde sig själv."

Varför skulle Robinson avrättas om han inte mördat Kirk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in