Citat:
Ursprungligen postat av
mrsharpangel2
Iran är enormt försvagade med massor av nya fiender så dom kommer styra mindre än förut
Möjligt. Men sundet är stängt. Det räcker för göra stor oreda.
Och Trump må gorma bäst han vill. Iran ser på och dricker hett the i lugn ch ro.
Ser även att i usa börjar de flesta tröttna på bebisen i WH.
Den stora spegeln är full med alger. Narcissisten kan inte spegla sig, hårt slag.